Aktivní dovolená - systém slev

Česká centrála cestovního ruchu by ráda do roku 2003 vstoupila s novou, pro Vás jistě zajímavou, marketingovou kampaní nazvanou "Aktivní dovolená".

V Praze, 2002-03-28

Vážení kolegové,

Česká centrála cestovního ruchu by ráda do roku 2003 vstoupila s novou, pro Vás jistě zajímavou, marketingovou kampaní nazvanou "Aktivní dovolená". Našim cílem je zvýšit zájem zahraničních turistů o pobyt v České republice spojený s atraktivními sportovními aktivitami. Rádi bychom překvapili návštěvníky rekreačních, lázeňských a dalších středisek lákavou nabídkou možnosti aktivního odpočinku zejména při golfu, cykloturistice a jezdectví.

V souvislosti s marketingovou kampaní "Aktivní dovolená" připravujeme řadu doprovodných produktů, jež by zajistily úspěch celého programu. Jak již bylo zmíněno, jezdectví by se mělo stát součástí celé této propagace. Rádi bychom proto ve spolupráci s Vámi vytvořili systém slev v rámci jednotlivých sportovních klubů, areálů, sportovišť, apod., který by oslovil potenciální zahraniční návštěvníky České republiky.

Česká centrála cestovního ruchu zajistí propagaci jezdeckého areálu, ranče či westernového městečka nejen prostřednictvím tištěného produktu (ve kterém bude zúčastněný subjekt obsažen) a na internetových stránkách, ale prostřednictvím našich zahraničních zastoupení (USA, SRN, Velká Británie, Francie, Rusko a mnoho dalších), zahraničních veletrhů (téměř 40 např. v letošním roce), fam-tripů a press-tripů a dalších aktivit je ČCCR schopná zajistit také poměrně účinnou propagační kampaň v mnoha zahraničních destinacích.

Věříme, že zamýšlená propagační kampaň a konkrétně i vytvořený systém slev pomůže Vašemu subjektu i kvalitní propagaci tohoto sportu a v celkovém důsledku i většímu zájmu turistů o Českou republiku. Rádi bychom znali Váš názor a počítáme s Vaší aktivní pomocí. Prosím ozvěte se na 02-21 580 470, případně na adresu sukup@cccr-cta.cz do 30. 4. 2002.

Těšíme se na spolupráci s Vámi. S pozdravem a s přáním pěkného dne

PhDr. Nora Dolanská
ředitelka sekce marketing

Podobné články

Vánoce jsou za dveřmi: hurá! Nebo: proboha, zase?… Ať už patříte do skupiny, která podléhá vánočnímu šílenství a nakupuje ve velkém, nebo do skupiny…

Naše každoročně oblíbená soutěž Krkonošské klání

Influencerku Maju Kupčákovou jste už asi reálně nebo virtuálně někde nějak potkali. Obzvláště, pokud se zajímáte o bezudidlové ježdění nebo…