Nový EQCH po spuštění

Sebastian Sehnal

Vloženo 8.6.2009 - 11:05
[quote=lachtan]
rosemary: .. V tuto chvíli se mi veškeré odkazy otevírají v okně původním, takže mě to vlastně vždy při použití odkazu "vykopne"..
:) Existují určité standardy programovacího prostředí, úzusy a obecné "dobré mravy", mezi kterými je i to, že se návštěvníkovi násilně neovládá prohlížeč otevíráním dalších a dalších oken (mj. to znamená, že vám víc žere paměť a pak se vám zpomaluje ovládání celého počítače, což někteří začnou přičítat třeba i webu, u kterého těch 20 oken mají otevřených..). Proto to Pecka design udělal správně. My teď po nich - velmi laicky - chceme, aby to udělali špatně :) V pondělí máme domluvenou schůzku, najdeme nějaké řešení.[/quote] Nevím, nevím,ale nesouhlas, kdo si otevře 20 oken je "tululum", u každého odkazu lze (myslím i pro novější IE) ovlivnit, zda otevřít do záložky či nového okna (klik prav. tlačítkem a následně akce).Odkaz si otevírám externě proto, že nechci odejít ze staré stránky a po prohlédnutí otevřeného odkazu si jej opět zavřu a nebo uložím do záložek pro budoucí otevření.

Eliška Horáčková

Vloženo 8.6.2009 - 12:15
[quote=johny]
lachtan: :) Existují určité standardy programovacího prostředí, úzusy a obecné "dobré mravy", mezi kterými je i to, že se návštěvníkovi násilně neovládá prohlížeč otevíráním dalších a dalších oken (mj. to znamená, že vám víc žere paměť a pak se vám zpomaluje ovládání celého počítače, což někteří začnou přičítat třeba i webu, u kterého těch 20 oken mají otevřených..). Proto to Pecka design udělal správně. My teď po nich - velmi laicky - chceme, aby to udělali špatně :) V pondělí máme domluvenou schůzku, najdeme nějaké řešení.
Nevím, nevím,ale nesouhlas, kdo si otevře 20 oken je "tululum", u každého odkazu lze (myslím i pro novější IE) ovlivnit, zda otevřít do záložky či nového okna (klik prav. tlačítkem a následně akce).Odkaz si otevírám externě proto, že nechci odejít ze staré stránky a po prohlédnutí otevřeného odkazu si jej opět zavřu a nebo uložím do záložek pro budoucí otevření. [/quote] Vůbec nejlepší by podle mého bylo nastavit pro celý web otevírání odkazů do nového panelu. Nesnáším, když mě odkaz vyhodí ze stránky.

Blanka Richtar

Vloženo 8.6.2009 - 18:06
Tak mám další rýpavý postřeh - na titulce diskuzí se jako poslední příspěvek občas ukazuje jiný, než který je aktuálně poslední. Teď koukám na téma vestfálští koně - jako poslední reagovala žofré, ale na seznamu diskuzí pořád vyskakuje Eva Hálová. Můžete mi někdo poradit, co dělám blbě, když se chci přihlásit a vždycky to dělám aspoň na 2x? napíšu login, heslo, kliknu na přihlásit, všechno zmizí a znovu.

Martina Brousková

Vloženo 8.6.2009 - 20:11
Reakce na 1316356: Souhlasím, s tím přihlašováním se obvykle taky vyblbnu, ale nakonec se to zatím vždy zdařilo. Ale mám ještě jeden dotaz, hupnu-li do diskuzí, tak v úvodních několika řádcích jsem narazila na jakousi zkomoleninu, které nerozumím. Co je to prosím "...o všech radostech i strastech, odborněh i zajímavostech..." ??

Martina Paráčková

Vloženo 8.6.2009 - 21:48
adalin: Můžete mi někdo poradit, co dělám blbě, když se chci přihlásit a vždycky to dělám aspoň na 2x? napíšu login, heslo, kliknu na přihlásit, všechno zmizí a znovu.
Hm, mě to dělalo taky. Neklikat na přihlášení, ale jen najet myší, chvilku počkat až se objeví rámeček. Pak zadat jméno a heslo a přihlásit. Když kliknete na přihlášení, tak se napřed objeví ten rámeček, začnete psát jméno a vzápětí se spustí nová stránka, která po přihlášení vede ke správě účtu.

Helena Görnerová

Vloženo 8.6.2009 - 23:12
Reakce na 1316378: Jj, také jsem si toho dnes všimla a předám. Jinak samozřejmě opravdu stačí jen chviličku vyčkat, až se otevře rámeček. Nesmíte hned klikat, když nechcete na přihlašovací stránku. Reakce na 1316374: To je jen můj překlep :-( Opravím.

Helena Görnerová

Vloženo 8.6.2009 - 23:16
Reakce na 1316356: Ano, už jsem tu psala, že je tam zpoždění, když se to dřív pustilo v reálném čase, zahlcoval se server. Vydrž. Tohle se nedá otestovat před spuštěním, protože reálnou zátěž nenasimuluješ, takže se na všech projektech takového rozsahu ladí ještě po spuštění. Vyladěno a nastaveno na reál je to už v Inzerci, Akcích, Odkazech, Subjektech a v Komentářích pod články - tam se vše objevuje hned už -tuším- od pátku. S diskuzemi si fakt potřebujeme pohrát. Obzvlášť když chcete znovu udělat "všechny příspěvky".

Blanka Richtar

Vloženo 9.6.2009 - 9:24
Chválím, rychlost načítání stránek už je o dost lepší!

Blanka Richtar

Vloženo 9.6.2009 - 9:26
No ale abych nepřechválila, když kliknu na diskuzi, tak se mi nahoře před všemi příspěvky nejdřív během načítání objeví formulář pro zadání nového příspěvku, jakmile se načte stránka kompletně, tak zmizí.

Helena Görnerová

Vloženo 9.6.2009 - 9:46
Reakce na 1316419: Samozřejmě, to tak musí být, to není chyba :o) Vždyť je to jen problik.. neřeš ho :o) (Jinak díky moc, i za mail, který mě nadchnul a pokusím se co nejdřív odpovědět (jo!!). Včera jsme měli schůzku s dodavatelem, takže vám ještě po dnešním upřesnění sepíšu, na čem se dělá a co je od toho pátku hotové, což jsem ještě díky všemu cestování nestihla..)

Vloženo 9.6.2009 - 21:16
Nevíte jak (a jestli vůbec) se dá znovu zaslat aktivační mail?

Helena Görnerová

Vloženo 9.6.2009 - 21:35
Reakce na 1316553: Pokud vám nefunguje, napíšete nám login a my vás zaktivujeme ručně. Některým z vás nefunguje, protože jejich poštovní klient nepřijímá zprávy v html formátu. Už jsem požádala o dodělání i ne-html verze, abychom toto vaše nastavení vykompenzovali. Z vašeho dotazu jsem bohužel nepochopila, proč se ptáte na znovuzaslání, tak hádám..

Eliška Horáčková

Vloženo 10.6.2009 - 11:47
Koukám, že nicky právě začaly fungovat tak jak mají. Kupodivu z toho mám poměrně velkou radost, přestože můj nick fungoval i předtím :-))

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 12:11
Reakce na 1316619: Ano, nicky už máte zpět - také jsem teď bouchla šampáňo a čekala jsem, kdo si všimne :o)) A pracuje se na dalším...

žofré

Vloženo 10.6.2009 - 13:02
Reakce na 1316626: Jsem pomalo-ale š´tastno Prosit!:-)

Eliška Horáčková

Vloženo 10.6.2009 - 13:07
Reakce na 1316626: Mé srdce téměř zaplesalo :-)). Vidět opět staré známé dobré nicky je o sto procent lepší, než si opakovat "tom je vlastně žofré, lachatn je vlastně HelenaG...".

Stanislava Burdějnaja

Vloženo 10.6.2009 - 13:10
Reakce na 1316626: bude i zpětně? nemám to tam. Teď uvidím, jestli mi to také funguje. ??

Stanislava Burdějnaja

Vloženo 10.6.2009 - 13:13
Reakce na 1316650: PROČ ??? chci být zase Stará (protivná)Baba jsem ateista, nemám ráda jakoukoliv církev můj nick měl být jen můj.

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 14:02
Reakce na 1316653: Vůbec nerozumím.

Lucie XXXXXXX

Vloženo 10.6.2009 - 14:11
Vůbec teď nechapu jak něco vyhledávat v diskuzi.Když něco dám do vyhledavače v diskuzích to nevyhledává a tak když si chci anjit starší diskuzi na určité téma jak na to?Nechce se mi je vsšechny prohledávat. Taky nevim proč nemůžu rozkliknout Diskuzní fora o Equichannelu stale mě to házi na první stránku a ja bych si prohlídla i více témat.

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 14:48
Reakce na 1316666: Vyhledávání do diskuzí se bude dodatečně dodělávat. Zkuste šáhnout stránku vzad, nemusíte číst celé toto vlákno, ale nedávno jsem to tu ještě opakovala. Rozkliknutí fór normálně funguje. Asi před půlhodinou(?) chvíli (několik minut) nešlo, protože se nahrávaly další programové úpravy. Když se nahrávají, může se systém na chviličku zastavit nebo zazlobit. Jsou to ale minuty. Zvolili jsme tuto formu a nenahráváme v noci, abyste vše měli dle svého přání a co nejdříve. Takže když chcete vylepšovat, musíte holt, prosím, tohle tolerovat. Díky za pochopení. PS: Pokud jste si všimli, už můžete odebírat reakce na příspěvky e-mailem.

Jana Bílková

Vloženo 10.6.2009 - 15:09
Reakce na 1316667: Právě váznu na tomto problému. Když kliknu na "Diskuze", objeví se mi Seznam fór. Jenže při výběru fóra - např. "Diskuze o koních" - se po načtení znova zobrazí ta stránka Seznam fór. Na diskuzi se dostanu jedině přes to poslední téma vpravo - ale to se mi poštěstí jen na to poslední téma (t.č. téma "bez uzdečky s udidlem?"). Když si nahoře opět kliknu v tom řádku Úvod → Diskuze → Diskuze o koních → bez uzdečky s udidlem? Na podskupinu Diskuze o koních, vyrazí mě to opět na Seznam fór.

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 15:16
Reakce na 1316668: Holky, píšu, že před chvílí to nejelo kvůli úpravám, teď to jede. Zkuste donutit prohlížeč načíst nové kódy (CTRL F5), případně chvilku počkat!

Lenka Tumová

Vloženo 10.6.2009 - 15:18
Uf. Po nějaké době vlezu na equichannel a nestačím se divit. Nevím, kdo vytvářel tu grafiku a nechci se ho dotknout, ale je to hrozné. Naprosto nepřehledné, vypadající spíš jak blog jedenáctileté holčičky nebo amatérských serverů, postrádající naprostou profesionalitu. Nevím, jestli je to chyba na mé straně nebo se to ději i ostatním, ale nevejde se mi to celé na monitor, musím nejen rolovat dolů, ale i do stran, abych se dozvěděla, co o kousek vedle. Písmo jak pro slepce je spíš rušivé než že by bylo k užitku. Omlouvám se, jestli jsem se někoho dotknula, ale nový vzhled je děs běs.

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 15:34
Reakce na 1316670: Leno, prosím, velmi prosím, než takovéhle emotivní příspěvky, věnujte také trochu ze svých sil, jako my pro vás, a přečtěte si aspoň posledních 5 stránek této debaty. Já skutečně nemám sílu ani čas zde vše vysvětlovat znovu. (Navíc bych se opakovala.) Když pro vás my něco děláme, zdarma, očekávám, že trocha dobré vůle, pochopení a hlavně přečíst pár stránek, je z vaší strany to nejmenší, co můžete udělat na oplátku. Vše je zde vysvětleno. Děkujeme za pochopení.

Jana Grguričová

Vloženo 10.6.2009 - 16:00
pegaska: Reakce na 1316667: Právě váznu na tomto problému. Když kliknu na "Diskuze", objeví se mi Seznam fór. Jenže při výběru fóra - např. "Diskuze o koních" - se po načtení znova zobrazí ta stránka Seznam fór. Na diskuzi se dostanu jedině přes to poslední téma vpravo - ale to se mi poštěstí jen na to poslední téma (t.č. téma "bez uzdečky s udidlem?"). Když si nahoře opět kliknu v tom řádku Úvod → Diskuze → Diskuze o koních → bez uzdečky s udidlem? Na podskupinu Diskuze o koních, vyrazí mě to opět na Seznam fór.
Všimla jsem si, že staré přezdívky jsou zpět, ale ten problém, co psala Pegaska, trvá už hodinu.....:((, já vím, že děláte, co můžete....., ale všichni nemají možnost 24h. denně, kdykoliv, svou chuť se podívat, co se na fóru zrovna řeší, uspokojit. Už ráno se mi to nepodařilo, po kliknutí na podtéma se mi objevilo nějaké programové schema celé diskuse, ze kterého jsem se ani nějak normálně nemohla dostat.... A teď tohle :((

Martina Paráčková

Vloženo 10.6.2009 - 16:03
Náhodou já si myslí, že nový design je příjemný. Naopak se mi líbí, že titulky rubrika se kterou zrovna pracuji má modré tituly - dobře to odlišuje to, co patří k rubrice a co jen to okolo. Líbí se mi inzerce - nové tolik chybějící kategorie, přehledné, možnost odpovědět přímo na inzerát. V diskuzi citace a reakce přímo na příspěvek rozhodně zlepšuje přehlednost. Fjn je i možnost pracovat s profilem. Určitě by to chtělo i vyhledávání uživatelů podle místa bydliště (ráda bych věděla, kdo u uživatelů je v mé blízkosti). Jen co mi chybí, jsou chybějící názvy fotek ve fotokategorii a možná i hlavní fóra bych trochu smrskla. Já myslím, že všechno je o zvyku než si to uživatelé ohmatají a dostanou do ruky. I když já jsem si zvykla hned. A vyžadovat strom u diskuzí, tak jako byl před tímto, je trochu postavený na hlavu.

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 16:12
latinka: Všimla jsem si, že staré přezdívky jsou zpět, ale ten problém, co psala Pegaska, trvá už hodinu.....:((, já vím, že děláte, co můžete.....
No vždyť ale také nahlásit k řešení a opravit chvíli trvá, holky. Když se něco dělá, vyžaduje to nějaký čas, nelze lusknout prstem a hotovo :-( Na trase chyba - oprava jsou dvě zastávky. Ten, kdo řekne, že je chyba (hned, jak si jí všimne, což nemusí být HNED) a ten, kdo dojde k počítači (včera třeba v devět večer programátor, který už je doma), musí to vyhodnotit, určit původ problému a programovat, třeba i déle, než hodinu, aby ho opravil. Fakt prosím trochu soudnosti, kuře se vám taky neupeče za 3 minuty. Díky.

Helena Görnerová

Vloženo 10.6.2009 - 16:27
zam: Určitě by to chtělo i vyhledávání uživatelů podle místa bydliště (ráda bych věděla, kdo u uživatelů je v mé blízkosti). Jen co mi chybí, jsou chybějící názvy fotek ve fotokategorii a možná i hlavní fóra bych trochu smrskla.
Děkujeme :o) My víme, že rozvržení prvků má svůj přesně sledovaný význam a ten se podle statistik hned první dny začal plnit, takže domazlit grafiku, s čímž počítáme, už bude jen závěr. Nechali jsme ji posoudit dalším grafikem a vaše i naše připomínky zpracujeme v další fázi vývoje. (Pro info - celý web je rozplánován do dalšího půl roku rozšiřování a vývoje, tak jen abyste si nemysleli, že tohle je konečná.) Názvy fotek - a POPISKY(!) - v Galerii se dnes začaly objevovat, ještě se musí zobrazit jejich autoři a budeme moci konečně dělat i nové galerie pro vás. Od nových autorů, mám je tu nastoupené v řadě celé netrpělivé ;o) jelikož ale o víkendech jezdíme po akcích, pak se musí všechno x dní zpracovávat (obzvlášť konverze fotek z akce trvají hodiny a hodiny...) a chystat se mezitím na nový víkend, tak opravdu předem varuji, že v sezóně moc zbytečného času už ani ve 4 lidech nemáme :o) Takže - snažíme se. Flákáme jiné, osobní, věci kvůli EQCH, tak snad až se vychytají ty technické mušky, bude to i "vidět". Díky všem za pochopení.

Lenka Tumová

Vloženo 10.6.2009 - 18:36
Reakce na 1316671: Já jsem to, četla. Různé nefnčnosti jsou samozřejmé, ale ten desing fakt bolí, au :o) To jsem říct musela.... Zdarma? IMHO jsem si myslela, že jste normálně všici placení - proto tolik reklam. Samozřejmě, něco stojí webhosting, ale i konicci.cz platí své autory...
1 ... 8 9 10 11 12