Nový EQCH po spuštění

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 5:38
Milí přátelé, stalo se, čeho jsem se nejvíc obávala, a to, že sice jedeme na novém redakčním systému, ale náš nový web, otestovaný nesčetněkrát a před poslední konverzí v pořádku, se po spuštění dnes ráno chová "poněkud nekorektně". Jelikož ještě nemáme dodavatele na příjmu, založila jsem toto téma, abych vám mohla napsat ke každé části webu podstatné věci, které se budou muset upravit - a jak vlastně celý web funguje. Do podoby uceleného návodu bych vše shrnula až po několika dnech, protože předpokládám, že budeme ještě měnit některé části podle vás. Chtěla bych vás poprosit o shovívavost, protože ač jsme všichni dělali, co jsme měli a mohli, nepodařilo se nám spustit bez chyb, což nás velice mrzí hlavně kvůli vašemu dočasnému diskomfortu :-( Věřte, že ani celý dnešní den nebudeme dělat nic jiného a doufám, že nám pomůžete případné další chybky odhalit. Rozdělím tedy téma podle obsahu...

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 6:03
NOVINKY A ČLÁNKY Již dříve měl Equichannel rozdělené zprávy na krátké (novinky) a dlouhé (články) a zobrazovali jsme je ve dvou sloupcích na titulce. Když jsme po přechodu na nový redakční systém vše sloučili do jednoho sloupce uprostřed stránky, ukázalo se, že skoro vůbec nečtete články, které zapadaly mezi hromadou informačního balastu "aktualit". Velký problém bylo vůbec se dostat na tu správnou rubriku, která by vás zajímala, bez několikerého klikání a rolování dolů, někdo dokonce vůbec nepostřehl, že rubriky máme (a že tedy nemusí číst vše, když si zabookmarkuje jen tu, co ho zajímá). Takže nyní je obsah Equichannelu opět rozdělen. Krátké novinky na titulce k rychlé informaci, články a seriály. Po najetí na každou položku v menu se vám vždy rozbalí seznam rubrik v prostředním sloupci. Rychlé odkazy vás, tak jako dříve, vedou přímo do jednotlivých tematických okruhů našeho obsahu, ale jsou jinak srovnané a přibyli - jak jsem slíbila - Chladnokrevníci. Takže obsah máte kdekoliv na jedno jediné najetí myši. Vyzkoušejte. CHYBY 1) Jelikož ve starém webu některé rubriky nebyly a nebylo úplně možné vše přesunout předem (to zase vzhledem k chybám v datech už ze starého systému) , může se stát, že narazíte na prázdnou rubriku nebo články obsahově "jinde". Jakmile se probudí Dominika, začne na tom dělat. 2) Ve starých dílech Biomechaniky byly zadané tabulky s barevným podkladem. Bohužel nebyly zadané zrovna "pure html", a tak se nyní tváří jako bezbarvé a svou pravou barvu skrývají v útrobách systému. Obávám se, že až se Dominika probudí, nebude na tomto moci dělat hned, takže vydržte. Spravíme. 3) Momentálně se na titulce zobrazují rozházené články i novinky, které se ještě před půlnocí zobrazovaly (už po importu dat) normálně. Považujeme to za zbabělou kličku systému, nahlásili jsme dodavateli a vy se nenechte zmást, spravíme.

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 6:36
INZERCE Jako při minulém přechodu na nový web, ani tentokrát jsme nepřeváděli vaše inzeráty, protože ve starém systému měly úplně jiný formát dat (museli bychom ji udělat stejnou, bez nových funkcí, a to jsme nechtěli). V první řadě už můžete zadávat i komerční inzerci. Zavádíme ovšem tuto novinku ve zkušebním provozu, protože skutečně nejde nasimulovat zátěž takového serveru v testech, a tak přeci jen jistě nevíme, zda nám inzerenti nezahltí server. (I když je dimenzován až až.) Můžete také svou inzerci zatřídit podle okresu, navrhli jsme vám nové kolonky, kde můžete přidávat více obrázků a podrobností (např. zaškrtnutím "daňový doklad" dáte kupujícímu jasně najevo, že máte živnost na to, co nabízíte a poskytnete mu odpovídající servis). CHYBY - Celá inzerce se momentálně v tuto hodinu ještě upravuje, protože po spuštění jsme toho ladili trochu moc (vzhledem k rozsahu tohoto webu už se ani nedivím..). Doděláme co nejrychleji.

Markéta Peterková

Vloženo 27.5.2009 - 7:57
No, nadšená nejsem :o) - zlobí mě rozlišení - ve firefox mozille mě to utíká za obrazovku monitoru a já pak lovím zbytek sdělení z akvária (mám ho popravé straně ... jestli mi ty ryby žerou písmenka z EQCH :o)) - nelíbí se mi malý počet diskusí na stránku (zobrazuje se mi cca 10 témat) - nelíbí se mi strom diskusí - nevím, kdo reaguje na koho - systém mi zcizil starý nick a ukazuje se pouze login :o) Asi ho zažaluju za poškozování osobnostních práv.

Alena Kučerová (Mohylová)

Vloženo 27.5.2009 - 8:07
Souhlasím, velkou slabinu vidím v provedení diskusí. Chybí větvení - už tak byly některé objemnější diskuse nepřehledné, takhle to bude maglajs - a taky bylo moc prima vidět prvních pár aktuálních - nejnovějších příspěvků...

Vendulka Veselá

Vloženo 27.5.2009 - 8:08
Jsem na tom podobně jako Ella. Nelíbí se mi diskuze (nicky s ikonkou jako na "dámských serverech" mě dorazily), nelíbí se mi totální nepřehlednost, nelíbí se mi inzerce...grafika je sice věc vkusu, ale mě opravdu nenadchla. No, popravdě, čekala jsem něco trochu jiného, tohle se mi zdá být po grafické stránce a přehlednosti spíše krok zpět. Omlouvám se, pokud jsem se někoho dotkla tím, že mám negativní názor, ale myslím, že lepší než mazat med kolem úst je říct to, co si doopravdy myslím. Jinak v IE mě taktéž zlobí rozlišení...překvapivě :-)

Eva Marková

Vloženo 27.5.2009 - 8:14
Zatiaľ som novým EQCH len preletela, takže prvý dojem: - neznášam veľké modré podčiarknuté nadpisy článkov (aj keď sú odkazmi). Takto riešený odkaz uprostred článku je v poriadku (i keď zelenožlto ladený web, kde sa v texte prepletajú modré podčiarknuté odkazy pôsobí trochu nezladene) - ale v nadpisoch to vážne vadí - veľké medzery medzi odkazmi na jednotlivé fóra, prekáža to hľadaniu medzi poslednými témami. Ráno som si tu natešená sadla, že sa pochválim na príslušnej téme, ale keď som kvôli tomu musela listovať 3 strany dozadu, znechutilo ma to natoľko, že som to vzdala - potešili ma vyskakujúce (teda skôr zoskakujúce) podmenu v hornej lište - naozaj to zvyšuje informačnú použiteľnosť - po prihlásení ma zaujala možnosť vložiť si informácie o svojich koňoch (kde je ale medzi plemenami kabardinec?! ;-))) )

Sebastian Sehnal

Vloženo 27.5.2009 - 8:17
- diskuze opravdu nic moc - málo na jednu stranu a to větvení se opravdu moc nepovedlo - na 19´ LCD monitoru mě to utíká do stran - proč nejdou ostatní uživatelé vyhledat podle přezdívky, jména apod? - bylo nutné za každou cenu měnit stávající web? - abych pravdu řekl, jsem dost zklamán :-( - mě to připadá jako kdyby Peckadesign si zde zaexperimentoval - jako plus mě zatím napadá možnost práce s vlastním profilem, ale výběr plemen je taky asi nedodělaný.. - 3 x škoda....

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:25
alenam: Souhlasím, velkou slabinu vidím v provedení diskusí. Chybí větvení - už tak byly některé objemnější diskuse nepřehledné, takhle to bude maglajs - a taky bylo moc prima vidět prvních pár aktuálních - nejnovějších příspěvků...
Většina uživatelů si ve starých diskuzích stěžovala, že - nevidí, kdo na koho reaguje, a to ani když položí myš a roluje kolečkem - větvení je ale ABSOLUTNĚ překonané a nepřehledné Teď čtu totéž zde. Poslední příspěvky mám v plánu udělat, ale nejdřív chci vidět skutečnou zátěž serveru, která se nedá bohužel nikdy předem nasimulovat. Stejně jako při předchozím přesunu na jiný systém - ta funkce hrozně moc zatěžuje procesory a paměť. Dejte všemu pár chvil na usazení a nám na vyhodnocení zátěže. Děkuji za pochopení. Jinak samozřejmě, ani já nejsem z tohoto typu fóra nadšena a nemám problém s odlišným názorem, je ale dobré si vzpomenout, že ani předchozí a ani předpředchozí fóra se vám nelíbila a VŽDY je potřeba si nechat nejdřív věci trochu usedět v hlavě, v rukách. Paradoxně by byl ale vývojový krok zpět vrátit se ke stromečkům (které jste stejně kritizovali). Jinak zde přibyde ještě možnost podívat se, na koho příspěvek reaguje jen najetím myši, je to rozplánováno do dalších fází vývoje až do podzimu. Dále přibyde možnost přiložení souborů k příspěvku, čímž vám alespoň trochu chceme zvýšit funkcionalitu, která dříve nebyla. Postrčíme diskuzní funkce časově dopředu, jak to půjde a budeme na nich samozřejmě dál pracovat. Udělám to raději, než třeba jako jinde diskuze úplně zrušit.

Anna Kotková

Vloženo 27.5.2009 - 8:28
Achjo to je to slovo co mi vyvstalo na mysli hned po tom co se mi tenhle novej web najel a naježily se mi vlasy na hlavě a pak už jsem se ztratila a ještě jsem se nenašla ;-(. Diskuze jejich málo na jedné stránce snad jenom v hlavní nabídce trošku zpřehledněné, o čem by se v daném tématickém okruhu diskuze mělo psát. Inzerce propadák! při představě kolik bylo inzerátu ve staré verzi, tak pláču jak mám vyhledávat! K čemu je mi hledání podle barvy? Já nekupuju barvu já kupuji koně a zajímá mě spíš plemenná příslušnost nebo aspoň ráz. To mi tu asi nezbude nic jiného než to všechno pročíst, ale při rychlosti načítání(zatím přisuzuji dodělávání webu za provozu) propadám v zoufalství. Rozdělení článku do samostatnejch sekcí je super, trošku zpřehledňuje pokud někdo hledá něco o konkrétním tématu, ale na druhou stranu celkový vzhled to přehlušuje. Vím je to věc vkusu, ale chybí mi tu stršně ta noblenost a elegance starého učeasného webu, který možná byl taky trošku nepřehledný, ale mě přišel takový učasaný a neměl pro mě zbytečné funkce jako jsou moji koně atd. Za mě je tahle nová verze propadák, ikdyž má i svá pozitiva ale negativa převládaj. Jsem zklamaná:-( A jsem zvědavá co dál.

Sebastian Sehnal

Vloženo 27.5.2009 - 8:28
a připadá mě, že zbytečně velká písmena "citovat" a "odpovědět", jsem z toho rozladěný ;-(

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:29
gevenducha: Zatiaľ som novým EQCH len preletela, takže prvý dojem: - neznášam veľké modré podčiarknuté nadpisy článkov ... - potešili ma vyskakujúce (teda skôr zoskakujúce) podmenu v hornej lište - naozaj to zvyšuje informačnú použiteľnosť - po prihlásení ma zaujala možnosť vložiť si informácie o svojich koňoch (kde je ale medzi plemenami kabardinec?! ;-))) )
Design vyladíme, už jsem o to žádala před týdnem, aby mi zmenšili písmenka, nadpisy atd. Takže prosím, zatím asi nekomentovat. O barvách nepolemizuji a mrknem na to (doporučení profesionálního grafika, tentokrát v barvách nejedu). Kabardince jsem ti vložila. Lucka dostane za uši :o)) PS: Když cituji příspěvek, nikam jinam, než způsobně na konec diskuze mě to nehodí.

Sebastian Sehnal

Vloženo 27.5.2009 - 8:34
snad si to nakonec sedne,ale v první chvíli jsem opravdu zaúpěl:-) [quote=lachtan]
gevenducha: Zatiaľ som novým EQCH len preletela, takže prvý dojem: - neznášam veľké modré podčiarknuté nadpisy článkov ... - potešili ma vyskakujúce (teda skôr zoskakujúce) podmenu v hornej lište - naozaj to zvyšuje informačnú použiteľnosť - po prihlásení ma zaujala možnosť vložiť si informácie o svojich koňoch (kde je ale medzi plemenami kabardinec?! ;-))) )
Design vyladíme, už jsem o to žádala před týdnem, aby mi zmenšili písmenka, nadpisy atd. Takže prosím, zatím asi nekomentovat. O barvách nepolemizuji a mrknem na to (doporučení profesionálního grafika, tentokrát v barvách nejedu). Kabardince jsem ti vložila. Lucka dostane za uši :o)) PS: Když cituji příspěvek, nikam jinam, než způsobně na konec diskuze mě to nehodí.[/quote]

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:35
johny: - diskuze opravdu nic moc - málo na jednu stranu a to větvení se opravdu moc nepovedlo
Viz ostatní odpovědi. Staré diskuze vám také nevyhovovaly. Opravdu není možné jít ve vývoji zpět a zavděčit se všem. NICMÉNĚ, jak jsem psala, některé funkce budou v případě, že server vydrží, dodělané jako po staru(!)
johny: - proč nejdou ostatní uživatelé vyhledat podle přezdívky, jména apod?
Je to v požadavcích a doufám, že bude brzy.
johny: - bylo nutné za každou cenu měnit stávající web?
Bohužel bylo, ten starý nám neříkal pane. Patří Jezdectví. Aniž by to kdo z vás tušil, velmi reálně hrozilo, že pokud nerozjedeme nový web, skončíme úplně, protože by nebylo na čem jet.
johny: - jako plus mě zatím napadá možnost práce s vlastním profilem, ale výběr plemen je taky asi nedodělaný..
Není, Johny. Je tam několik desítek plemen, které nám přišly relevantní. Čili je to jen otázka sladit tvůj náhled a náš. Stačí jako Eva napsat, které konkrétně ti chybí. Doplním ho hned. Díky.

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:39
alenam: už tak byly některé objemnější diskuse nepřehledné, takhle to bude maglajs - a taky bylo moc prima vidět prvních pár aktuálních - nejnovějších příspěvků...
Jak vidno, staré diskuze také nebyly dobré a už jsem to tu komentovala. Vážně bych vás prosila, abyste všemu dali více času. Také jsem se musela učit, toto je tak velká změna, že je potřeba si vše trochu osahat. A mj. podle mě tento systém diskuzí vede k tomu, aby lidé opravdu psali jen když mají co. Diskuze se zpřehlední tím, že lidé zbytečně neplkají (to teď nemyslím zde na nikoho osobně, al eobecně jako admin fóra) a dalšími funkcemi, viz má odpověď Evě a Johnymu.

Sebastian Sehnal

Vloženo 27.5.2009 - 8:41
lachtan: Viz ostatní odpovědi. Staré diskuze vám také nevyhovovaly. Opravdu není možné jít ve vývoji zpět a zavděčit se všem. NICMÉNĚ, jak jsem psala, některé funkce budou v případě, že server vydrží, dodělané jako po staru(!)
jo jo, uvidíme:-) já vím, 3 x vydýchat a trpělivost:-), nezatracuji, pouze se probírám ze šoku, myslím, že jsem starý typ diskuze nekritizoval

Hana Kiedronova

Vloženo 27.5.2009 - 8:41
Ja zase nejsem nadsena z inzerce, stale tam chybi vyber pro kraje, co kdyz shanim kone jen ze sveho kraje a tady ten vyber neni.Dale mi prijde zbytecne rozliseni na barvy koni, spise mi prislo dulezitejsi plemeno (aspon pony, teplokrevnik...atd) dale by bylo dobre moznost vyberu vice variant ne jen jedna...jestli me chapete, a take cena od do...treba i povinne aspon pribliznou cenu, tak to donuti prodejce aspon naznacit cenu kone ci prodavane veci.dekuji.. jinak hezka zmena...jen vychytat musky.pa

Anna Kotková

Vloženo 27.5.2009 - 8:42
Já ještě k těm plemenům co zmiňoval Johny, proč je v nich 3krát ČT a chybí ČMB? Asi chyba. Jinak bych to viděla ty nejznámější tam jsou aspoň co jsem tak nakoukla.

Katka Lipinská

Vloženo 27.5.2009 - 8:42
Helo, tak at mas alespon jednu pochvalu, tak mne se to libi.:-) A vis, ze ode me to pochlebovani opravdu neni. Libi se mi ta ikonka vedle prispevku, protoze clovek ma na prvni pohled informaci o tom, kdo prispiva a jak se chce prezentovat. Ne vsichni jsou stali ucastnici. Takze bych ji mela tez vyplnit.:) Co se tyce toho, kdo na koho reaguje, muj nazor je ten, ze je nejvyssi cas, aby se i ucastnici EQ diskuzi naucili pouzivat tlacitko "citovat" a vzdy uvedli, nac reaguji. Je to mnohem lepsi a je to jen otazka zvyku. Souhlasim s tim, ze je malo temat a prispevku na strance, preklikavat stranky me nebavi. A stouravy dotaz, neuvazxovali jste o moznosti pridavat do prispevku obrazky? Ten profil je taky pekny. Na titulce chvalim rozdeleni na clanky a aktuality, velky modry odkaz treba nekoho presvedci, ze clanky stoji za precteni, ale iluze si nedelam. Co se mne nelibi na titulce, je to roztristeni do tri sloupcu. Vim, ze je to na webech dost bezne, ale mne by se vic libilo ty dva prave sloucit a dat vice prostoru pro clanky. Celkem ale chapu ze to neprojde.:)

Eliška Horáčková

Vloženo 27.5.2009 - 8:42
Myslím, že první den nového systému není vhodný čas na "jsem zklamaný, rozladěný". Změna je vždycky "nepříjemná", protože si člověk musí zvykat na něco jiného, ale za měsíc tu budeme jako doma, jako na starém EQCH a budeme si říkat "ach, ty stromečkový diskuze byly jako z roku nula, ještěže už máme tyhle nový" nebo aspoň něco podobnýho. Je tu spousta věcí k doladění, takže být "zklamaný" asi není moc na místě :-).

Markéta Butorová

Vloženo 27.5.2009 - 8:43
No celkově z toho mám velice dobrý dojem, hlavně z diskuzí (odpadne hledání kdo na co reagoval). Jediné co mi zatím vadí je login. Často se zapomenu přihlásit a přihlašuji se až když chci na něco reagovat na diskuzi. Jenže když se lognu, tak mě to vyplivne na mainpage. Dřívější přihlášení mě nechalo tam, kde jsem zrovna byla. Je to jen drobnost a moje rozmazlenost, ale to proklikávání se zase na diskuze, kde jsem chtěla být, mě malilinko unavuje. Ale jinak výborná práce. Hodně nervů při vychytávání mušek.

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:43
valina: při představě kolik bylo inzerátu ve staré verzi, tak pláču jak mám vyhledávat! K čemu je mi hledání podle barvy? Já nekupuju barvu já kupuji koně a zajímá mě spíš plemenná příslušnost nebo aspoň ráz. To mi tu asi nezbude nic jiného než to všechno pročíst
Prosím, čtěte nejdřív ostatní příspěvky. Inzerci děláme a v jiných místech zde je popsáno, proč se NIKDY nepřesouvala. Pokaždé dostává nové funkce a ty ve starém chyběly, nebylo by jak to na sebe naroubovat. Díky za pochopení. Jen co programátor upraví druhou úroveň vyhledávání, uvidíte spoustu dalšího členění. je nachystané, jen já ho, bohužel, technicky "ukázat" neumím. To teď musí dodavatel. Vím, že diskuze a inzerce vám vadí. na druhou stranu naší prioritou bylo hlavně vypíchnout odborný obsah. ten, zdá se, zatím zajímá hodně málo lidí. Škoda.

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:47
valina: Já ještě k těm plemenům co zmiňoval Johny, proč je v nich 3krát ČT a chybí ČMB? Asi chyba. Jinak bych to viděla ty nejznámější tam jsou aspoň co jsem tak nakoukla.
Mluvíme o tomtéž?? Moji koně v profilu?? Nic trojtého tam není a specielně českomoravský belgický kůň (jak zní správný název) tam je. Prosím, dávejte v případě chyby URL, ať to najdeme. Děkuji moc.

Blanka Richtar

Vloženo 27.5.2009 - 8:48
Souhlasím s ostatními, diskuze se mi vůbec nelíbí. Malý počet příspěvků na stránku, člověk musí listovat. Stránka mi utíká do strany, takže musím přejíždět posuvným pásem. Přijde mi to málo přehledné, obrázky u nicků a celková grafika budiž, na to se dá zvyknout, ale ne na úkor množství zobrazených informací (k čemu velká tlačítka citovat a odpovědět, když o pětinu zkracují prostor k zobrazení textu?). Takhle diskuze, která se vlezla na jednu stránku, stačilo sjet dolů, bude nyní rozdělená na 3 - x stran, podle délky? Dost nepraktické, nepřehledné.. Jinak nové funkce fajn, to je milé. Nové členění toho horního panelu se mi taky líbí.

Katka Lipinská

Vloženo 27.5.2009 - 8:48
Ale vidim, ze nez se nekteri ucastnici nauci pouzivat tlacitko citovat, bude tu hromada zbytecnych citaci.:-) My kdyz jsme v praci vyvijeli software a furt vsichni resili, jestli je to uzivatelsky prijemne, tak jsem nechapala, co furt resi, ze dulezity je preci obsah, forma je otazka zvyku, ale zda se, ze forma je opravdu pro vetsinu lidi malem nejdulezitejsi. Mne osobne je to v zasade fuk, orientuju se ve vsem.

Blanka Richtar

Vloženo 27.5.2009 - 8:49
A ještě chybka v jazycích při úpravě mého profilu - u francouzského jazyka (správně je francouzština).

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:50
Pro Valinu - už to vidím. V systému je to ale dobře, nechápu, řešíme.. vydržte.

Katka Lipinská

Vloženo 27.5.2009 - 8:50
alisch: Jediné co mi zatím vadí je login. Často se zapomenu přihlásit a přihlašuji se až když chci na něco reagovat na diskuzi. Jenže když se lognu, tak mě to vyplivne na mainpage.
Pravda, tohle jsem chtela napsat. Podepisuju. Ale pocitam, ze to je muska, ktera se bude odstranovat.

Helena Görnerová

Vloženo 27.5.2009 - 8:53
adalin: Souhlasím s ostatními, diskuze se mi vůbec nelíbí. Malý počet příspěvků na stránku, člověk musí listovat.
Abyste byli v obraze, když jsme nastavili 30 příspěvků na stránku, zpomaloval se viditelně web. Čili omezení je zatím, než se toto pořeší. Díky za pochopení.

Anna Kotková

Vloženo 27.5.2009 - 8:54
[quote=lachtan]
valina: při představě kolik bylo inzerátu ve staré verzi, tak pláču jak mám vyhledávat! K čemu je mi hledání podle barvy? Já nekupuju barvu já kupuji koně a zajímá mě spíš plemenná příslušnost nebo aspoň ráz. To mi tu asi nezbude nic jiného než to všechno pročíst
Prosím, čtěte nejdřív ostatní příspěvky. Inzerci děláme a v jiných místech zde je popsáno, proč se NIKDY nepřesouvala. Pokaždé dostává nové funkce a ty ve starém chyběly, nebylo by jak to na sebe naroubovat. Díky za pochopení. Jen co programátor upraví druhou úroveň vyhledávání, uvidíte spoustu dalšího členění. je nachystané, jen já ho, bohužel, technicky "ukázat" neumím. To teď musí dodavatel. Vím, že diskuze a inzerce vám vadí. na druhou stranu naší prioritou bylo hlavně vypíchnout odborný obsah. ten, zdá se, zatím zajímá hodně málo lidí. Škoda. [/quote] Ano už jsem četla na straně 1, že je nelze přetáhnout staré inzeráty, ale měla jsem namysli vyhledávání v nich. Ale to jsem si pak přečetla na str.2, že budete urgovat dodavatele k vyladění. Ale on než se k tomu člověk pročte tak je už str3 a při rychlosti načítání stránek u mě bude už nejspíš i str4 achjo tak se k tomu snad proklikám a dočtu.Děkuji za odpověď.
1 2 3 4 ... 12