výrobky

Eliška Doležalová

Vloženo 30.1.2012 - 19:49
Dnešní diskuze ohledně konské kosmetiky me přivedla na takový nápad. Setkala jsme se s tím již na jiných zájmových portálech. Stránky mají sekci výrobky a v té jsou podle kategorie rozděleny výrobky té dané oblasti. dám přiklad tady ve výrobkách by byly sekce: sedla, uždění, podsedlovky, kosmetika, a já nevím co ještě a v každé té kategorii by byly konkrétní výrobky s popisem a odkazem a pak hodnocení uživatelů-jak jsou s nimi spokojeni či nejsou. Každý přihlášený uživatel má pak možnost po vyplnění drobného formuláře přidat výrobky které v seznamu chybí a mapuje se tím tak suprově co je dobré a kvalitní a co už méně. Pro názornost přikládám odkaz jak to funguje např na akvaristickém portálu. myslím,že by to byl další velmi vhodný způsob jak sdílet informace. http://rybicky.net/vyrobky/ Třeba to k něčemu bude

Helena Görnerová

Vloženo 4.2.2012 - 15:10
Reakce na 1433415: No je to zajímavé, ale nějak si neumím představit praktickou využitelnost takové věci, protože to je soubor subjektivních názorů, které také může psát konkurence na konkurenci. Nějaké další názory, prosím, máte někdo? Nebo jak jinak podobnou věc uchopit, zda-li vůbec?

Katka Segečová

Vloženo 4.2.2012 - 23:17
Reakce na 1434439: Třeba některé eshopy to dělají, pokud si něco od ních koupíš, pošlou ti za 2-3 týdny mail s odkazem na jejich stránky, kde můžeš zakoupený výrobek ohodnotit. Pro mě jsou tyhle uživatelské recenze celkem užitečné, vypadnou z nich občas postřehy na detaily, které člověk při výběru primárně neřeší, ale mohli by mu celkem otrávit život (hlučný větrák u noťasu, příliš těžká žehlička do ruky, oproti deklarované šířce/výšce jsou tam mírně vystupující nohy, takže 60 cm na zabudování nestačí...). Na druhou stranu tu kdysi bývala možnost recenzovat stáje a oddíly a zvrtlo se to v dost nechutné pomlouvání, kydání špíny a praní špinavého prádla. Tak nevím.

Helena Görnerová

Vloženo 4.2.2012 - 23:34
Reakce na 1434519: Ale jo, tohle vyplňujeme snad všichni. Ale odkaz je na katalog výrobků, psaný uživateli. (My nejsme shop, takže by to nebylo na základě zakoupení u nás.) A každá recenze, i u daného shopu, je pouze subjektivní. Takže co to vypovídá? Jedině snad pokud bude stejně vyznívajících hodnocení x desítek...

Eliška Doležalová

Vloženo 5.2.2012 - 21:18
Reakce na 1434520: uvedu praktickou zkušenost právě z onoho uváděného serveru-řešila jsme filtr do akvária. Měla jsem vyhlédnuté 2 typy-na jeden byly 4 špatné reference ohledně součástek a špatného těsnění, na ten druhý 2 kladné. Raději jsem si vybrala ten s těmi kladnýma. nechtěla jsem riskovat vytopený byt. Stejně jako nechci riskovat např zničenou dečku-hadr po jednom vyprání, atd. Vždycky to bude subjektivní to je jasné,ale pochybuju,že by si konkurence dala záležet na psaní referencí na serwer. Jinak ta výpovědní hodnota podle mě je-pokud budu mít 2 produkty a na jeden budou pouze kladná hodnocení a na ten druhý neutrální či negativní -samozřejmě mám na výběr ale já si raději vyberu ten s kladnýma. Byl to jen nápad

Helena Görnerová

Vloženo 6.2.2012 - 14:32
Reakce na 1434656: Hm, úplně ho nezavrhuju, ale zatím mi přijde, že to nemá "koncovku". Uvidíme.