Kůň vyvázaný na řetězu II

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 13.2.2012 - 16:54
Tak jsem myslel, že se Eqch už z manýrů vrchní cenzora dostal. Zřejmě ne, a pravděpodobně to nikdy nehrozí. Smazat a zavřít diskuzi jen proto že údajně byla zneužita soukromá data a dál k tomu nemá co říct. Vysvětlení jsou možná dvě, jedno jak z minulého režimu, druhé jak z Temné strany současného režimu. Pěkný humus. Tento příspěvěk se samozničí nejpozději do rána. Určitě.

Helena Görnerová

Vloženo 13.2.2012 - 17:14
Pouze jsem zopakovala, že do vyřešení bude téma odsunuto. Není co v tuto chvíli dodávat, proto se neopakuji a nevysvětluji.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 13.2.2012 - 17:27
Jasně, vyčkám, i když není jasné co má být řešeno. Soukromá data jsou něco významně jiného než osobní data.

jari

Vloženo 13.2.2012 - 17:50
Já sem si konečně vzpomněl na jedno trefné úsloví. Škoda že sem si nevzpomněl dřív, mohl jsem si ušetřit mnoho starostí. A to úsloví zní: Vlezte mi na záda! :-)

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 7:19
Ano, taky mám často pocit že si tohle Eqch myslí.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 7:54
Když už debatujeme o těch soukromých a osobních datech :-)

mismon

Vloženo 14.2.2012 - 8:30
Reakce na 1436392: Pindiáne, ono existuje taky něco jako pomluva. Já bych taky mohla napsat, že znám jednoho Petra Musila, viděla jsem jeho koně, a ten kůň je týraný a pan Musil je bezcitná zrůda. Líbilo by se ti to? Věřím, že ne. A že to není pravda? No není, ale co, viset to tu může...

ludmila slavíková

Vloženo 14.2.2012 - 8:46
Reakce na 1436397: Míšo nejmenovat! NEJMENOVAT :-) pan P.M. si nepřeje zveřejňovat svoji totožnost, a pokud ho někdo osloví příjmením je to podle něho zneužití, když se ti nedostává argumentů (viz citace z nedávné diskuse).

GoForWand

Vloženo 14.2.2012 - 9:02
Reakce na 1436314: já bych řekla, že je to věc adminů a majitelů. Jste na něčím území, proto se zde hraje podle pravidel tohoto území. Je to tak těžké pochopit? Podívej se na diskuse po internetu, všude mají nějaké regule a řád. Když se Ti ta pravidla nelíbí, není přece problém chodit na jiné území nebo se toho zúčastnovat jen pasivně. Je třeba si jednotlivé weby a fóra představovat jako výsostná území jednotlivců nebo skupin, tato imaginace lépe napomůže přijmout fakt, že jsi v cizí čtvrti a řídíš se tamějšími pravidly např. vůdce gangu :)

Iveta Jebáčková-Lažanská

Vloženo 14.2.2012 - 9:11
Myslím, že naprosto obecně se rozmohl "dobrý zvyk", že někteří lidé neustále tahají své okolí do debat (v negativním smyslu), takových debat, kde opravdu poškozují dotyčné a jsou to debaty "o nich bez nich" - myslím, že sám tento fakt není hoden inteligentního čtenáře a naprosto chápu, že Eqch nechce podporovat takovéto štěkání přes plot. Jen se divím, že se takto rázně nechovají admini i v mnoha jiných diskuzích...

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 9:32
Reakce na 1436397: Míšo napsal jsem ti skvělou stať, a ta mrcha spadla :-). Tak znova. Když o mě neco takového napíšeš, tak se buď budu vztekat nebo nebudu. Když to budu považovat za nevhodné, tak zakročím. Ale úplně nejvíc se budu vztekat, když o tomhle rozhodne někdo za mne. Rozumím, že se některé příspěvky někomu nemusely líbit. Ale to není důvod v debatě něco mazat. A určitě není vhodné aby provozovatel jakéhokoliv webu kde je povolena debata, rozhodoval o obsahu a něco mazal (samožřejmě vulgarity ano). Pokud už se někdo cítil dotčen, měl z Eqch udělat osobu povinnou (a pak Eqch udělá co mu je nařízeno), nebo prostě měl požádat o smazání jednoho příspěvku. Ale sakra proč mazat celou diskuzi????? Teda mimochodem, byl tam i moc pěkný příspěvek kde se Eqch dotknul sám sebe :-). Dělá to na mne dojem, že celé téma nebylo vhoodné, proč taky jinak mazat celé vlákno že. Formulace typu "soukromá data" je jenom honosně řečeno "tohle pro vás není", via dr. Cocteau. Na jedné straně se snažíme zamezit prosazení jednostranných standardů které, ve formě jak jsou prezentovány, jsou škodlivé, a na druhé straně Eqch rozhodne že debata na konkrétní téma je pro čtenáře škodlivá. Není to ujeté?

mismon

Vloženo 14.2.2012 - 9:33
Reakce na 1436405: No ale pokud by se postižení v "mnoha jiných diskuzích" ozvali, pak asi admini budou mazat taky...

mismon

Vloženo 14.2.2012 - 9:35
Reakce na 1436409: Jenže to by tam mohla zůstat tak možná první stránka, a ještě ne celá. Protože zbytek už byl honem na čarodějnice (a naprosto konkrétním), no a kdyby to bylo promazáno, nebude dávat celá diskuze smysl. Nic víc bych v tom neviděla.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 9:35
Reakce na 1436410: PŘESNĚ :-)), takže tady se někdo ozval?? Kdo? A proč tedy celé vlákno? proč ne konkrétní příspěvky?

mismon

Vloženo 14.2.2012 - 9:37
Reakce na 1436412: Já nejsem mluvčí EQCh;) Ale když by o mě někdo na EQCh psal, že týrám koně, a já si to nemyslela, tak se taky ozvu. Proč ne konkrétní příspěvky... vždyť to píšu!!! Tam bylo x stránek rozebírajících konkrétní osoby" Tam nešlo podle mého názoru kloudně promazávat.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 9:38
Reakce na 1436411: Tady si myslím že nemáš pravdu, bylo tam spousta zajímavých informací. Nicméně to nezjistíme, protože cenzor to vymastil ;-). Ostatně hon na čarodějnice tu je běžným jevem, a je každýmu putna že tím je třeba někdo poškozen. A týrám kobylu dostatečně?

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 9:40
Reakce na 1436413: Nojo, jasně, konkrétní osoby. Vždyť to je přece správné. Vždycky se probírá jak to dělají konkrétní osoby. A pokud to je osoba která to co dělá i někde prezentuje, třeba na závodech, tak nechápu o jaká "soukromá" data šlo.

mismon

Vloženo 14.2.2012 - 9:43
Reakce na 1436414: No já si tam nic moc zajímavýho nepamatuju, no;) A k tomu týrání... no to musím promyslet, nemůžeš po mě chtít spekulace takhle za pochodu, já v tom nejsem dobrá!

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 9:49
Reakce na 1436417: No to je otázka úrovně. Pro tebe některé informace mohou být triviální, a pro naprostý zoufalce, třeba pro mne, mohou být velmi zajímavé, protože nejsem na dostatečné úrovni poznání abych je považival za trifku ;-). To mi na to vadí, že Sám Velký Borec rozhodl že tohle je prostě zbytečný :-) Dobře tedy, v týrání přitvrdím aby se ti lépe spekulovalo :-)

jari

Vloženo 14.2.2012 - 9:58
Ivetashena: Myslím, že naprosto obecně se rozmohl "dobrý zvyk", že někteří lidé neustále tahají své okolí do debat (v negativním smyslu), takových debat, kde opravdu poškozují dotyčné a jsou to debaty "o nich bez nich" - myslím, že sám tento fakt není hoden inteligentního čtenáře a naprosto chápu, že Eqch nechce podporovat takovéto štěkání přes plot. Jen se divím, že se takto rázně nechovají admini i v mnoha jiných diskuzích...
To sem měl na mysli. Jenom je zarážející, že k tomu pravděpodobný stěžovatel nejprve přispěl a potom si až všiml, že jde o jeho osobní data? Zřejmě způsob jak se vyrovnat s vlastním příspěvkem. Podle mě mohl žádat eqch o smazání diskuze, z důvodu uvedeného, nicméně v tom případě neměl do diskuze přispívat. Pomluva se nekonala. Jen reakce na téma Kůň s hubou uvázanou za kroužky udila k plecím. Zajímalo by mě stanovisko ostatních: PATŘÍ nějaký vyvazovací prostředek krom pomocných otěží uchopených na jednom konci volně v ruce jezdce do kroužků udidla? Je sisalový provázek dostatečnou prevencí proti zranění huby koně? Má pak vyjádření k těmto otázkám a tedy i oprávněné zpochybnění trénigových metod charakter pomluvy?Jedná se o osobní data nebo obecné poznatky? NE,NE a NE, jsou to obecné poznatky - jiné názory?? Tím spíš, že dotyčný (á), využívá těchto metod přípravy koní, ve smyslu služby pro veřejnost. Nebo snad podniká bez oprávnění?

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 10:02
jari: To sem měl na mysli. Jenom je zarážející, že k tomu pravděpodobný stěžovatel nejprve přispěl a potom si až všiml, že jde o jeho osobní data? Zřejmě způsob jak se vyrovnat s vlastním příspěvkem.
Kecáááššš, fakt jo :-)) ? No to teda ale už vůbec nechápu proč smazat celou diskuzi. Nemáte někdo kopii, fakt by mě zajímal co v tom příspěvku bylo.

GoForWand

Vloženo 14.2.2012 - 10:12
ppindian: já musím souhlasit s mismon, opravdu se to nedalo inteligentně promazat...tu diskusi jsem četla celou, včetně toho příspěvku ze strany poškozeného (né). V tom příspěvku bylo jen velmi detailní vysvětlení, proč je to tak děláno, s občasným přeskakováním do ženského a mužského rodu...což byl kámen úrazu, zřejmě. ale já bych mazala i diskuse tipu "foto-nechápu" atd. Protože to není nic jiného než vylejvání splašek na hlavy lidí, kteří se o tom pak dozvídají přes x-kanálů a někdy ani to ne.

jari

Vloženo 14.2.2012 - 10:16
Když tu někdo něco špatně řekne sesypou se na něj i náhodní uživatelé, když kovář špatně vystrouhá je kritizován, ale když se objeví někdo z předních drezůrních prasat je diskuze blokována. To je zvláštní pojetí spravedlnosti a svobody projevu.... Notabene, když tu má i zastánce, pak už vůbec není důvod ho chránit. Nebo že by eqch dostal strach, proč? soudní spor stačí přece vyhrát a sami představitelé eqch dali najevo své stanovisko poměrně jednoznačně. Nebo má snad eqch nějaké nové ambice vyhovět všem co si myslí, že jim někdo strašně ublížil. Chudinky.....

jari

Vloženo 14.2.2012 - 10:28
Reakce na 1436424:Eva Holubcová: ale já bych mazala i diskuse tipu "foto-nechápu" atd. Protože to není nic jiného než vylejvání splašek na hlavy lidí, kteří se o tom pak dozvídají přes x-kanálů a někdy ani to ne. Tak ať, já sem klidně pro. Jen to musí dělat. Mazat jen to co se mi nehodí do krámu, a jen tehdy obávám -li se následků je pěkná srabárna. Když už to eqch připouští, tak se všemi důsledky a když to nechce tak ať maže - ale důsledně. Snad není, při inteligenci redaktorů, problém stanovit klíč pro mazání a podle něj mazat. I příspěvky typu "foto nechápu", "posuďte práci kováře", " týrání koní zimou", "názor na krmení", prostě všechno kde může být odpověď zavádějící nebo konfliktní. A když ne tak ať teda dopřeje svobodu projevu všem uživatelům se všemi důsledky. Každy kdo píše příspěvky typu "to je kretén" nebo "di do řiti" si pak musí uvědomit, že to může mít následky. A né spoléhat na to,že mě snad někdo vymaže a tím ochrání.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 10:29
Reakce na 1436424: No tak to už tomu teda vůbec nerozumím. Někdo detailně vysvětlil proč nějak pracuje s koněm a Eqch na to konto smazal celou diskuzi?? To by mne tedy fakt zajímalo co na tom Eqch řeší. Jari přesně. Holt nejstarší český zpravodajský server o koních je o koních. Ale jenom o některých.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 10:34
Ostatně, můžeme zkusit udělat průzkum bojem :-D

mismon

Vloženo 14.2.2012 - 10:59
Reakce na 1436426: Jari, ale když se ozveš, že na fotce kterou ostatní řeší je tvůj kůň, vysvětlíš situaci, proč nechceš, aby to tam viselo atp., pak to třeba admini smažou. Chápeš? Já pořád nevím, proč vás to tak irituje. K tomu, proč postižená nejdříve napsala odpověď do diskuze a pak se mazalo... nevidím do toho, ale moje představa je asi taková, že v době, kdy psala svůj příspěvek, nevěděla, jestli EQCH diskuzi smaže nebo ne. Takže dokud tam diskuze visela, chtěla, aby bylo v diskuzi i její stanovisko. Ale třeba se pletu.

GoForWand

Vloženo 14.2.2012 - 11:08
ppindian: Reakce na 1436424: No tak to už tomu teda vůbec nerozumím. Někdo detailně vysvětlil proč nějak pracuje s koněm a Eqch na to konto smazal celou diskuzi??
Nevytrhuj z kontextu a nedělej zavádějící závěry...dopouštíš se pak stejného dogmatismu, který přisuzuješ druhé straně...

jari

Vloženo 14.2.2012 - 11:26
Reakce na 1436431: To je možný průběh. Je i v moci eqch vyhovět požadavkům svých uživatelů a smazání je možná oprávněné. Ani mě to neirituje, jen prostě nechápu co to je za pojetí. A z čeho čerpá . Vím i to, že smaže cokoli o co si uživatel požádá a taktéž zveřejní. Jen to nepovažuju za správné.... Ve smyslu vyhýbání se zodpovědnosti. No, je to prostě příkladně laciné. :-)) Prostě by všichni měli mít svoje názory a přístupy a za nimi stát, jsou-li přesvědčeni, že jsou správné. Nikoli kličkovat jak zajíc v poli. Já když něco píšu tak to sice není vždy ono, ale mám to podložené a jsem schopen to hájit až do konce - případně uznat prohru. Z boje se přece neutíká...

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 14.2.2012 - 11:41
Reakce na 1436433: Jaké vytrhávání z kontextu??? vždyť to je jasně, někdo něco napsal a Eqch smazal všechno. Kdyby byl smazán jeden konkrétní příspěvek, protože si tam někdo pustil hubu na špacír a pak mu to došlo, tak tomu rozumím. Ale kdo posoudil že ho to ohrožuje? Umlauf? Košťál? Někdo další o kom byla v diskusi řeč? A oni třeba vlastní Equichannel??? Nevyřešený problém se vždy vrací, zvlášť pokud je někdo tak neobratný jako Eqch. Ostatně, kdyby v diskusi byla možnost smazat příspěvek jeho autorem, bylo by po problému.
1 2 3 4 ... 6