Černá plemenitba ??

Hedvika Procházková

Vloženo 28.2.2008 - 22:15
Mám dotaz.Zde se neustále zdůrazňuje, že diskuze i inzerce je moderovaná,že se jedná o solidní server a podobně,s čím převážně souhlasím a Eq. si vážím.Co, ale nechápu je tolerance černé plemenitby-odporující plemenářskému zákonu.Dnes inzerát scháním hřebce plnokrevníka na mou klisnu hucula??Nedávno hřebec paint bez PP na křížence a podobně.Domnívám se,že pokud jsou mazány příspěvky, které neodpovídají slušnosti a podobně,měli by být mazány ty, které odporují zákonu a navádí vlastně k trestnému činu.Nebo to serióznímu serveru nevadí?

Helena Görnerová

Vloženo 29.2.2008 - 11:08
Budete ty inzeráty, prosím, hlídat a promazávat?Samozřejmě, že vadí. V nové inzerci bude připouštění ošetřeno jinak. Ale bohužel na těch několik set až tisíc inzerátů denně by musel být alespoň tříčlenný tým na full-time.Nepsojujte, prosím, to, zda nám něco vadí nebo nevadí s tím, zda se to dá vůbec ošetřit. Konkrétní návrh na úplné vyřešení bych uvítala.

... ...

Vloženo 29.2.2008 - 11:30
Občas zae narazím např. i na inzerát oprodeji psa apod...Stačí, když upozorníš adminy. Ve dvou se těžko podchytí všechno - od OT inzerátů až po OT diskuzní příspěvky. Místo kritiky můžeš pomoc a na nevhodný inzerát upozornit v diskuzi o EQCH.

Helena Görnerová

Vloženo 29.2.2008 - 11:32
Díky, Dorisko.Ještě mě napadá.. na některých serverech je normální, že u každého inzerátu /příspěvku čtenáře je zároveň tlačítko "upozornit na nevhodný obsah".. Dodělat je do našeho systému by nemusel být zas takový problém, ale je mě to teda takový žinantní :-( I když známí admini to dnes už považují za standard.Jak byste se třeba tvářili na takové řešení?Ulehčilo by nám asi hodně práci a zrychlilo dobu reakce.

... ...

Vloženo 29.2.2008 - 11:36
To by nebylo špatné. Něco jako švestičky z naší zahrádky :o)"Informování" to je moje :o)

Hedvika Procházková

Vloženo 29.2.2008 - 13:56
No, někde jsem četla,že nejlepší povolání na světě je být kritik.Do všeho kafrat a za nic nenést odpovědnost. :o))Vím, že je těžké to ohlídat, ale mě přijde, že se pro to vůbec nic nedělá. Dobře, včera jsem upozornila na inzerát-hledám hřebce A1/1 pro klisnu hucula a stejně se nic neděje - je tam dál a nikdo ho neodstranil.Navíc jsem u diskuzí na toto téma nezaznamenala žádnou poznámku od Vás.A jeden návrh taky mám - podmínky inzerce- tam je několik bodů co vkládat a co ne. Tak by možná šlo začít tam a dát tam upozornění, že pro nabídku či poptávku připuštění lze prezentovat pouze licentovaná zvířata.Zdravím.Hedvika

Helena Görnerová

Vloženo 29.2.2008 - 16:44
"No, někde jsem četla,že nejlepší povolání na světě je být kritik.Do všeho kafrat a za nic nenést odpovědnost. :o))":o) věčně omílaná lež :o)Hedviko, vstupujete do vod, které jsme tu už řešili. Proto možná už nikdo nereaguje, vše podstatné je řečeno ve starších tématech. I to, že v současné době jede systém, jak jede a podle pravidel, která veřejně deklarujeme. Nemohu tedy vymazat někomu inzerát jen proto, že se mi nelíbí, když není v pravidlech jasně dáno, za jakých podmínek, případně jak přesně do puntíku má inzerát na připouštění vypadat. Jestli trvání na existujících pravidlech je pro vás známkou neserioznosti, budiž. Také jsme zde již diskutovali, že se celá inzerce bude předělávat, v pořadí podle priorit v rámci jiných úkolů. Větu, kterou píšete jako doplněk, je samozřejmě možné do pravidel dopsat, klidně to udělám hned. Ovšem JAK zjistím, zda je hřebec licentovaný a na která plemena? A KDO to bude kontrolovat a kde? Můžete najít fungující řešení? (To, že někam dopíšete větu do pravidel, nic nezmění, věřte mi.)

Hedvika Procházková

Vloženo 29.2.2008 - 18:04
V podstatě s Vámi ve všem souhlasím,ale domnívala jsem se,že pokud jsou mazány příspěvky, které někoho pomlouvají - je to na žalobu a podobně.V tomto případě se ale vědomně porušuje zákon a to je to na co jsem poukazovala.Vím,že v tomto státě to funguje tak a tak a to netřeba rozebírat. A souhlasím i s tím,že je těžké uhlídat neukázněné "rádobychovatele". "Ovšem JAK zjistím, zda je hřebec licentovaný a na která plemena? A KDO to bude kontrolovat a kde? " Chápu, že nemůžete vymazat inzerát, který se Vám nelíbí, ale ten zmíněný je snad úplně zřejmý a jasný případ, kdy není potřeba nic zjišťovat. Nemusíme tuto diskuzi prodlužovat, já jsem napsala svůj názor-Vy jste mi odpověděla.Tak hodně zdaru.

Helena Görnerová

Vloženo 29.2.2008 - 19:08
Škoda, že to berete ve zlém a osobně, snažím se o konstruktivní diskuzi s návrhem řešení. Opravdu by mě zajímalo, zda vy - nebo kterýkoliv jiný čtenář diskuze - má nějaký funkční návrh. Inzerát:"Sháním hřebce na připuštění mé klisny, typu huculský kůň s PP.Hřebec by měl být: Plnokrevník, nebo teplokrevník s větším podílem plnokrevníka, černé barvy, KVH Min. 170cm. Dobré povahy, s připouštěcí licencí, nebo alespoň s PP."Nepochopila jsem, co je přesně klisna zač, tím bych začala. Buď je to čistokrevná huculka a majitelka to jen blbě napsala (pak "není v typu" ale je to prostě hucul), nebo je to nějaký teplokrevný kříženec v typu hucula a zde by mohlo teoreticky i jít o ČT a to přeci A1/1 pouštět může. Notabene pisatelka žádá licenci.Takže netušíme, co je kobyla zač. Samozřejmě ten inzerát nepůsobí dobře ani na mě. A vyrábět dalšího křížence "pro vlastní potřebu"...K těm huculům - šlechtitelský řád píše o čistokrevné plemenitbě a jedním dechem dodává "použití ostatních plemen se nepředpokládá". Můžu to brát jako bernou minci, že v daný okamžik (tedy kdykoliv) nebude mít žádné jiné plemeno oprávnění připouštět huculku?Kromě seznamu plemeníků (který letos ještě nevyšel) a kromě PK on-line (kde ještě huculové nejsou) - kde konkrétně pro hucula, prosím, si kdykoliv ověřím, kdo je může pouštět?Nerada bych se zamotala do jednoho konkrétního případu na úkor principů, šlo mi hlavně o to, jak každý den při kontrole inzerce tohle bezchybně a nezpochybnitelně ošetřit. Zatím plánujeme kromě jiného povinnost vypsat číslo licence a pokud to půjde, zkusím oficiálně provázat záznam v inzerci s PK on-line. Bohužel jsou plemena, která v PK on-line nemáme a nebudou.Takže kromě dávného návrhu Marty Nevřivé, že bude každý inzerát na připuštění kontrolovat a schvalovat :o) zatím nevidím jinou cestu. Existuje?Dále. Poptávka po službě není trestná a neporušuje zákon, v tomto případě, ne? Markéto??Trestná by ale určitě byla nabídka připuštění, porušující plem. zákon. Pokud na takovou upozorníte, smažu.To upozornění jsem do pravidel hned odpoledne dopsala. Díky.

Hedvika Procházková

Vloženo 29.2.2008 - 19:22
Vůbec to neberu ve zlém ani osobně :o)))!Jak jem řekla hodně zdaru.

Helena Görnerová

Vloženo 29.2.2008 - 22:06
Odpovíte mi? Nebo nemáte argument, proč daný inzerát smazat?

Hedvika Procházková

Vloženo 1.3.2008 - 9:15
Já jsem odpověděla.Vy jste napsala své argumenty a já je přijala a dala Vám za pravdu, že to není tak jednoduché. Uznávám.Hedvika