fotky z výstavy v Manětíně 2005

Tereza Liskova

Vloženo 8.9.2005 - 14:22
Ahoj, nemáte prosím někdo fotky z Manětína? My jsme tam nezvládli fotit (měli jsme plné ruce práce dětí a koní :)) ) a rádi bychom měli nějakou památku. P.S. Jak se Vám tam líbilo?

Míla Rambousková

Vloženo 9.9.2005 - 22:48
Odpovídám i na toto fórum - výsledky a fotografie již jsou na stránkách SCHWPC http://www.welsh.cz :o)) Reportáž z této výstavy na těchto stránkách bude brzy také, ale protože jsem dlouho čekala na fotografie od Věry Markové, snažila jsem se co nejrychleji na stránky přidat alespoň výsledky a fotky.

martina vyštajnová

Vloženo 29.10.2005 - 20:23
strašně mě mrzí že nejsou fotky kompletní, jsou tam jen fotky koní z trawelu, není někdo kdo fotil komplexsně mě totiž chcípla kamera a nemám fotku své dcery která vyhrála Lead rein.... moc moc prosím

Míla Rambousková

Vloženo 30.10.2005 - 7:19
Máš pravdu, že tam nejsou fotky z např. Lead rein, ale prosím vynech matení veřejnosti s tím, že jsou tam jen fotky koní z Trawelu, protože to není pravda... ;o))

martina vyštajnová

Vloženo 31.10.2005 - 12:58
no jo... ale ony tam nejsou skoro žádné fotky, děti tam jsou jen na skoku a jinak nic!!!!!!

Tereza Liskova

Vloženo 1.11.2005 - 11:28
Ahoj, zkus napsat Mise, treba neco mit bude. Nam poslala moc pekny fotky. Jeji mejlik je misa.rei@centrum.cz. Hodne stesti, kdybys natrefila taky na nekoho dalsiho s fotkama, tak dej prosim vedet.

pavel blazek

Vloženo 29.11.2005 - 17:09