Dotaz k pony závodům

Kateřina Hájková

Vloženo 23.11.2010 - 19:36
Tuhle diskuzi pozoruji už od jejího začátku, ale teď už si nemůžu pomoci :D Po posledních dvou přízpěvcích se tu řežu smíchy, až mi to přijde vůči té chuděře poničce nefér.

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 20:25
a polibte mi prdel všichni v kterékoliv knížce je napsaný od tří let obsedat jestli s tím má někdo problém tak ať táhne nadávat těm co to napsali!! opravdu k smíchu jak jsou lidi tupý a nedokážou odpovědět na dotaz kterej byl položenej ale srát se do toho kolik tomu poníkovi je a kdop řekl že tento rok s ní pojedu závody??? nikdo bylo napsaný jestli můžu jet nějaký závody vůbec a ne kdy

pepa novák

Vloženo 23.11.2010 - 20:34
mnší zhrnutí dotaz zněl o závodech poníku což si myslím že je to celkem srozumitelnej dotaz a jinak nechápu moc narážky na koně "pedex" který je v naprosté užasné kondici je vidět že toho koně neznáte já ho poznla celkem dobře a nemyslím se že je normlaní se dostavat k tematu od závaodzu po chrupavku až po naký kila atd prostě tahle konverzace je velice uražlivá a nelogická a vubec se nestahuje k dotazu !!!! tudiž stoho vyplívá že vtahle konverzace je o dvou nazorech kdo ví koho ?

Helena Görnerová

Vloženo 23.11.2010 - 20:45
Reakce na 1381217: Chovej se slušně, nebo tě vyhodím.

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 20:48
budu se chovat slušně až někdo pochopí na co se někdo ptal a nezačne mluvit o něčem uplně jiným!

pepa novák

Vloženo 23.11.2010 - 20:51
milé damy chovejte se slušně vy sice nepouživate vulgarní mluvu ale napadení slovního tady od gabči a maminky nebo jak se jmenujou taky nemžou bejt moc přijemní když se slušně zeptáte tak slušně odpovím to vás maminka ais neučila a já si myslel že ta moje generace je normální ne jak ta generace dětí tedka sou to jen vymazlení spratcy ale to je jedno prostě si myslím že nemáte právo napadat mladší genracy tím že tomu nerozumí přitom určitě otom ví víc než vy dohromady kona má doma a ne ustajeního a vidí ho každej den ne jednou za uherskej rok jak se bojím že to u vás je

Helena Görnerová

Vloženo 23.11.2010 - 20:52
Reakce na 1381226: Budeš se chovat slušně hned, porušuješ pravidla naší diskuze. A pokud se budeš chovat slušně a rozumně se ptát, určitě ti někdo i rozumně odpoví. Takhle to fakt nemá cenu.

pepa novák

Vloženo 23.11.2010 - 20:54
milá slečno koukněte se na dotaz a formulaci dotazu a poté si přečtěte odpovědi děkuju

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 20:55
Dobrý den, chtěla bych vědět jestli můžu jet ještě nějaká závody jako je Hobby cup nebo něco bez licence. Mám doma kobylku poníka, má 107 cm v kohoutku a mám 15 let. Skočí se mnou 65 cm bez problémů. Za každou slušnou odpověď, která mi poradí děkuju :) poslední větu doporučuju si přečíst tak 5x ;) třeba se pak člověk dočká i odpovědi ;) a jestli někoho zajímá kolik kobyla skočí ve velnosti tak je to 105 cm skoro jako ona a taky s tím nemá problém at skace kolik dokaze a ne ju podcenovat

Kateřina Hájková

Vloženo 23.11.2010 - 20:58
Poslední pokus. Ptala ses, jestli můžeš na závody. Ty si se svým koněm můžeš dělat co chceš. Jestlipak ses v těch knížkách dočetla i to, že pro koně vlastně není přirozené ani samotné ježdění? Stejně jako se nenarodil s udidlem v hubě, tak se nenarodil ani s jezdcem na hřbetě. Udidlo kobylka nenosí...co kdyby jsi to samé udělala i s tou druhou věcí?

Jan Žalud

Vloženo 23.11.2010 - 20:59
Tak jsem si čerstvě založil svůj profil.Jinak na equichannelu sleduju pár diskuzí a čerpám některé občas dobré rady.Opravdu mě tato 'konverzace' zaráží,když si to všechno přečtu musím přikyvovat,smát se a opravdu hlasitě brečet.Určitě je pravda že by se zátěž Sáry mohla zmírnít popř. jí občas dát takový ten 'lážo plážo den' ale také jediná osoba která zde odpověděla na otázku byla Tailbron.Myslím si že dál se to od tohoto příspěvku nemuselo vyvíjet ale stejně se do toho dámy pustily :),souhlásím se všemi zůčastněnými až na pana Vidláka.Opravdu by bylo lepší alespon' trošičku nastudovat češtinu než se pustíte do konverzace.S pozdravem JimiBii.

pepa novák

Vloženo 23.11.2010 - 21:03
takže chceš říct že se na konovi nesmí jezdit že má zlenivět a bejt bez pohybu aha super a omlouvám se za mojí češtinu sem rus tudiž češtinu nemám moc v malíčku :)

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 21:04
Reakce na 1381231: a co kdybys to udelala ty?? ;) ta ze je me 15 neznamena ze nevim vubec nic o vycviku pohybuju se u koni uz 10 let jezdim 8 let a to ze nekde z vas je u nich napriklad 20 neznamena za vi vsechno nejlip!!!

Kateřina Hájková

Vloženo 23.11.2010 - 21:08
Reakce na 1381232: Základní problém je ale ten, že v tomto případě žádná taková otázka vůbec přijít neměla. ;)

Jan Žalud

Vloženo 23.11.2010 - 21:15
Vydlákovi:Neříkám aby si nechala sebrat zábavu a přestala jezdit,ale třeba udělat rozvrh. Kathey:Ber ale také trochu ohledy na to že ikdyž se hříbě s jezdcem nenarodilo je to úžasný a krasný sport,a když chce jezdit tak proč ji to brát za zlé?

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 21:16
otazka byla kladena tak jestli se da jeste s ponikama jezdit na zavody i nad 16 let jak stanovili pravidla cjf tak si tady pište dál a pleťte se do obsedání a ježdění ostatních lidí já si radši napíšu Josefu Trojancovi co má nastarost Jihomoravský kraj čáo ;)

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 21:17
Reakce na 1381239: co takhle si přečíst to ježdění 3x týdně 2 hodiny?? ;) a pak tady psat něco o rozvrhu??

Jan Žalud

Vloženo 23.11.2010 - 21:23
Rozvrhem jsem myslel něco úplně jiného např. v pondělí si zajezdit jednu hodinu TAK a TAK,v útery zase prostřídat např. lehounké skoky nebo spíš kavalety a tak podobně.

Kateřina Hájková

Vloženo 23.11.2010 - 21:26
Já? Já bych poničce dala odteď až do jara volno, ať se z toho vzpamatuje. Ať se ti to líbí nebo ne, tak ji přetěžuješ (a čím dřív si to přiznáš, tím lépe pro ni). Klidně ji brát na procházky na ruce, nebo sem tam krokem na vyjížďku. Odpočine si a trochu dospěje. Jen...tohle prostě není kůň pro tebe na takovéhle ježdění, co s ní provozuješ. Jsi na ni moc velká a těžká a jí to ubližuje. Procházky krokem, proč ne...když má energii a chuť a fyzicky zvládá, tak proč se i neproběhnout...to není problém. Ale vynech prosím tyhle nesmyslné "tréninky" bez ladu a skladu. Není špatné jí stavět skoky ve volnosti, když ji to baví, ale proč se má tahat ještě s tebou? Překvapivě, já jsem u koní taky jenom 10 let, kupodivu nevím všechno nejlíp a ani bohužel vědět nebudu. Nadělala jsem spoustu chyb a ještě určitě nějaké přibudou, nikdo není dokonalý a učíme se celý život.

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 21:36
zajímavý že jezdím krokem v týdnu a o víkendu jedu na trasu kde je asi 15 prekazek maximalne 30 cm ;) ale co nemá cenu tady psat o parellování, učení cirkusových cviků ze země a lonžování.... někdo holt mozek nezapne a nevstřebá to... a co třeba westernový koně co táhnou kolikrát drahý zdobený 20 kilový sedlo a k tomu borca co má 90 kilo?? ;) ptala sem se na závody a jestli někdo neumí odpovědět na danej dotaz tak ať píše do tématu někomu kdo neví jak dál s koněm... děkuji!!!

pepa novák

Vloženo 23.11.2010 - 21:36
Reakce na 1381244: hezky řečeno ale rozhodnutí nechme na majitelce :)

Kateřina Hájková

Vloženo 23.11.2010 - 21:44
Reakce na 1381247: už si protiřečíš, ze slova "parellování" se mi ježí chlupy hrůzou Nevěřila bych, že k tomu někdy dojde, ale naprosto s tebou souhlasím, ano, máš pravdu, někdo holt mozek nezapne. Já už ti odpověděla, můžeš si dělat co chceš, to znamená že i na závody můžeš. Co chceš ještě slyšet?

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 21:47
Reakce na 1381248: děkuji :) jen tak tenhle pán mi jednou kobylku převážel a bydlí nedaleko odsud rozumí koním dost dobře a umí poradit když někdo potřebuje ale ja mezi takový lidi nepatřím za celou dobu sem s kobylou neměla jedinej problém, na kobyle je sedlo dva měsíce vydělávala sem si na něho sama, váží kolem 1 kila víc ne jezdím na povoleným podbřišníku a sedlo se ani nehne, kobyla je obsedlá půl roku a skáče 3 měsíce (měsíc volnost, poté i s jezdcem) ještě nějakej problém??

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 21:50
Reakce na 1381249: "...ze slova "parellování" se mi ježí chlupy hrůzou..." a další nepodporovatel přirozené komunikace zlatej Pat Parelli opravdu.... jenže ono Sedm Parelliho her je pro koně zábava ale to je detail

Jan Žalud

Vloženo 23.11.2010 - 22:21
Nechme téhle ztracené konverzace,Pat Parelli je skvělý jezdec,člověk a chovatel.Je to její kůn' tak atˇ si s ním děla co chce ne?....

Kateřina Hájková

Vloženo 23.11.2010 - 22:25
Pat Parelli je hlavně fenomenální podnikatel ;)

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 22:29
Pat Parelli je hlavně sehranej s koněm tělem i duší ;) ale to nikdo kdo není zapálenej pro přirozenost nepochopí co takovej Václav Vydra?? ten taky dělá to co Parelli a jeho koně se maj jak prasata v žitě

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 22:35
a když ne Parelli tak Monty Roberts oba dva dělají to stejný

Pedex

Vloženo 23.11.2010 - 23:21
jen proto, ze mi neni 50, si myslite, ze nedokazu spravne jezdit sveho kone? to je dost ubohe, ostatne neuznavani nekoho (Pat Parelli, Monty Roberts, Václav Vydra), kdo toho za zivot dokazal miliardkrat vic nez vy a zmenil tak zivoty nespoctu koni a lidi taktez, to je vase vec ja tyto lidi uznávám jako velké horsemany a jejich postupy pouzivam a sem s nima velmi spokojená

Gabriela Sedláčková

Vloženo 23.11.2010 - 23:51
...(smazáno red.) Parelliho, Montiho, Bláhu, Kováře, Bořánka, Špatného, Hemflinga, Tellingtonovou a mnoho dalších jsme poznali když ty jsi ještě tahala kačera po dvorku s plínama na prďce! Vydru tu mnoho z nás zná osobně - garantuju ti, že by tě společně s ostatníma jmenovanýma sám zašlapal do země. Ty mlč a šoupej nohama a uč se, ať z tebe něco je a tvůj kůň ať tu tvoji stupiditu neodskáče svým zdravím!! Doporučuji ti - když už tu pořád meleš o horsmanshipu - abys začala používat to malý šedivý, co máš v lebkovně místo toho štěkání na slušný lidi! Nebo hrdinko přijeď a řekni jim to do očí - a k tomu můžeš i něco předvést! Až jednou budeš chytřejší (jestli se to vůbec stane), pochopíš přinejmenším to, že 7 her není pro koně vůbec zábava, je to značný psychický nátlak, který někteří koně i nezvládnou! A v rukou tak hloupého dítěte, jako jsi ty je to nebezpečná zbraň. HORSMANSHIP je především SLUŠNOST VŮČI KONI!!! Znalost etologie, chování, potřeb!!! Dej kobče volno do jara, jak tu radili, půjč si pár knížek - také o krmivářství, veterině, obsedání (třeba od pana Karola Hollého - doporučuji) a studuj a studuj!! Přestaň kobylku používat k předvádění se před ostatníma a přistupuj k ní jako k živému zvířeti, které nemá šanci ti sdělit, co jak cítí, protože jsi (smazáno autorkou příspěvku).... protože jsi měla to životní štěstí, že jsi zkonzumovala všechnu dostupnou moudrost. Tak díky Helčo, už mě můžeš taky bloknout...
1 2 3 4 5 ... 23