Jitka Konvalinkova
Vloženo 31.3.2011 - 22:28
http://www.equimarket.eu/index.php?action=main_video_header&video_id=29&page=39
ach jo chudak konik
Jitka Konvalinkova
Vloženo 31.3.2011 - 22:30
na mysli mam tu prvni fotecku kde je vyfocena pouze hlava kone....bozinku proc je jezden na tomhle?
Stepan Sagasser
Vloženo 31.3.2011 - 22:37
asi protoze nic jinyho v tescu zrovna nemeli... No nevim ale jinak mam ve sbirce mnohem horsi fotky..
Diana Hladíková
Vloženo 31.3.2011 - 22:41
s pákou ani jinými udělátky a jinými vymoženostmi nesouhlasím ale je pravda že už jsem videla horší věci
Iva Pavlištová
Vloženo 31.3.2011 - 22:43
Páka, no a? Nevím, jakým stylem je používaná, hovad je spoustu, ale nepřijde mi to nic zajímavého... Kolikrát jde vidět mnohem horší výmysly...
Jitka Kutmanová
Vloženo 31.3.2011 - 22:50
Reakce na 1399994: protože jezdec chyběl při výcviku.
Markéta Doležalová
Vloženo 31.3.2011 - 22:55
Reakce na 1399994:
Taky bych chtěla mít čas řešit (ale už doopravdy) každou kravinu. Podívej se na naše kolbiště, kolik koní tam bude mít normální stihlo?
Mnohem větší průšvih a zvěrstvo páchané na koni potenciálně visí ve vzduchu v tématu "poradíte s začátkem chování koně". To je to, co by se mělo primárně řešit, absolutní neznalost věci a obrovská nechuť přijmout proti argumenty, byť oprávněné a rozumné.
Jinak přihod svoje jezdecké fotky a uvidíme, nad čím se bude třeba pozastavit.
Jitka Konvalinkova
Vloženo 31.3.2011 - 23:18
Reakce na 1400003: ja sice jezdim teprve 5let ale jsem otevrena tomu se ucit a beru kone jako partnera,takze se snazim premyslet o tom co delam proc a jakej vliv to na kone ma ..jsem pripravena na vasi kritiku....vim ze nejsem dokonala....kobca je po Casini a je moc sikovna ...5leta
Iva Pavlištová
Vloženo 1.4.2011 - 8:06
Reakce na 1400004: A ti, co mají na koních něco jiného než stihlo, tak koně jako partnera nemají? Pravda, někdy je to jen nářadí, ale někdy je to prostě lepší řešení, nemůžeš vědět, co za tím stojí a důvod, proč to kůň v držce má. Nejsem zastánce hovad, ale věřím, že někdy prostě pomůže změna udidla, byť třeba jen na krátký čas, pokud má svoje opodstatnění. Co potom říkáš třeba na drezuru od S výše? A Tvoje kobylka je třeba šikovná, ale je na předku jak prase a zjevně položená do otěže, ale to mi nepřijde důležité tady rozebírat.
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
Vloženo 1.4.2011 - 8:15
Reakce na 1400019: No to asi je na předku a v otěži. Ale pokud někdo jezdí celých pět let, a těch pět let neseděl na koni denně, tak třeba tohle ze sedla ani neumi ještě posoudit. A možná se třeba zrovna jenom protahovala.
mismon
Vloženo 1.4.2011 - 8:36
Reakce na 1400004: Milá lulu lu, především pokud tu chceš s někým komunikovat, vyplň si pravdivě medailonek. Ono se to tu tak dělá.
Aneta Kratochvílová
Vloženo 1.4.2011 - 8:37
Evidentně se můžeme jen dohadovat, jakým způsobem je ten kůň ježděný, nicméně ať na to čumím jak na to čumím, na ostatních fotkách vidím obyčejné stihlo....takže to chce klid a nohy v teple...
IzaJR
Vloženo 1.4.2011 - 8:56
"nicméně ať na to čumím jak na to čumím, na ostatních fotkách vidím obyčejné stihlo" - neni to ten samy kun (je to soustredeni, focenych koni je tam vic) dalsi fotky toho kone s tim udidlem jsou o stranku driv
http://www.equimarket.eu/index.php?action=main_video_header&video_id=29&page=38
Tereza Urbánková
Vloženo 1.4.2011 - 9:08
Nechápu za jakým účelem sem toto vkládáte..
Nevíte nic o tom jaký kůň je, jak se chová. Sama mám koně blázna, který miluje skákání a na stihle ho proste neudržim ani za nic. Ani kdybych sebevíc chtěla a neudrží ho nikdo.Jezdím všemožně po soustředěních a na drezurní hodiny a pořád letí nadupaně dopředu. Ono se to všem dobře kritizuje, když takového koně nemáte...
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
Vloženo 1.4.2011 - 9:30
Reakce na 1400029: Z toho si nic nedělej. Ono je teď moderní tady lynčovat. A když nebylo chvilku lynčováno je potřeba něco na lynčování najít :-). Jak jsem vypozoroval, ti co mají něco za sebou a jsou schopni jezdit a poradit, tak takovéhle věci nevkládají.
Taky mám koně co se radostně hrne na překážku a je potřeba ho pacifikovat. Kdyby mě při tom někdo občas vyfotil, tak mi neodeberou jenom kobylu, ale nejspíš děti :-)))
langusta
Vloženo 1.4.2011 - 10:01
Jsem úplný jezdecký blb, mohl by mi proto někdo zdůvodnit smysl a fungování té sofistikované věci? Jak a co to způsobí v hubě koně? Ten křížový nánosník k tomu patří?
Jen se ptám, bo mně ta konstrukce zaujala.
Martina Brousková
Vloženo 1.4.2011 - 10:12
Reakce na 1400031: :-))))
Palec nahoru !
Čím dál častěji mívám pocit, že existuje něco jako Jedině Správný Equichannelácký Postup a běda tomu, kdo se od něj odchýlí a nic netuše nebo i tuše to zde přizná :-)
Ale taky moc nechápu, proč má ten kůň na hlavě to, co tam má, a jak to funguje.
ludmila slavíková
Vloženo 1.4.2011 - 10:15
Reakce na 1400038:
Myslíš toho hnědáka z té fotky z prvního příspěvku?
To je úplně normální klasická páka, jen místo řetízku pod bradou má pásek.
mismon
Vloženo 1.4.2011 - 10:22
Reakce na 1400046: Ono to tak vypadá, ale drezurní páka, k čemuž má tohle asi nejblíž (jen to nemá háčky, tak je řemínek chycený jinde), se jaksi nepoužívá samostatně... ale nehodlám rozpitvávat každou fotku něčeho, co se mi nelíbí a najdu to na netu, to bychom asi nic jiného dělat nemohli;-)
Jitka Kutmanová
Vloženo 1.4.2011 - 11:21
Reakce na 1400046: není to ani korektní páka, není korektně umístěna, ani tam není správný nánosní, nemluvě o podbradním řetízku, ani jedno není korektně zapnuté, vše má určitá pravidla i každý druh uždění, samozřejmě jsou různá uždění a udidla za různým účelem, ale každé má nějaké základní zásady a pravidla, mluvíme-li o wellfare koní.
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
Vloženo 1.4.2011 - 11:31
A sakra, jak je v tom wellfare koní, tak to je v prd..i. Jak tomu rozumím já, tak "wellfare" je v překladu:
"chci toho koně znásilnit způsobem který se mi líbí a proto mu narvu kus traverzy do huby a klidně mu ještě svážu čumák aby se mu špatně dýchalo. Zato pak pěkně poslouchá. Ale dělám to z upřímné lásky ke zvířatům, protože když mě nebude poslouchat pujde do salámu" :-)))
Jestli chcete wellfare, jezděte koně na provázkovém hackamore, a nebo ještě líp, lítejte po tom parkuru sami :-)))
Smiřte se s tím, že koně prostě trápíte sotva se na ně podíváte, protože kdyby to bylo na nich, tak je nikdy nedohoníte. Jste prostě predátoři tak si to už jednou otevřeně přiznejte :-))))
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
Vloženo 1.4.2011 - 11:34
Správně. A tímto zavádím měřitelnou jednotku koňoznalostí - JSEP. Kdo obrží JSEP 0 by měl skočit do studny aby měl major Zeman co vyšetřovat. Kdo má JSEP 10 je absolutní bůh a velitel všech čtvernožců a všichni ostatní ho musí jednou a pro vždy poslouchat a toto je dědičné. Proto množte se.
Jitka Kutmanová
Vloženo 1.4.2011 - 11:36
Reakce na 1400057: já myslím, že i provázkové hackamore má nějaká pravidla a že by šlo o obzvlášť šetrné uždění...........................
Jitka Kutmanová
Vloženo 1.4.2011 - 11:39
Reakce na 1400004: Jinak pro skarabeus, tvůj šimlik je typický příklad koně o pěti nohách, kůň silně na předku opírající se do otěže=používá"pátou nohu", nějaký problém tam bude, bohatě podložené sedlo je toho dalším důkazem.
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
Vloženo 1.4.2011 - 11:41
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
mismon
Vloženo 1.4.2011 - 11:48
Reakce na 1400063: No tipla bych, že podložené sedlo je zejména důkazem toho, že
a) slečna chce koníčkovi udělat dobře, tak narve bez ohledu na velikost sedla atp. pod sedlo berana. Případně ho otlačila, a tak si myslí, že měkký beran pomůže problém vyřešit.
b) slečna není takové tele, jak jsem ji popsala v bodě a), a tak dává pod sedlo beránka, protože je koni velké.
Nic dalšího bych asi v beránku nehledala.
Jitka Kutmanová
Vloženo 1.4.2011 - 11:51
Reakce na 1400066: Parelka je také dost ostrá věc, provaz jako takový je ostrý a čím tenčí tím horší. Dobře padnoucí sedlo má ležet ideálně na holém koňském hřbetě, nicméně kvůli ochraně povrchu polštářů se dává mezi hřbet a sedlo dečka, je to kvůli potu, nic víc tam by být nemělo než tenká dečka. Bohužel cpaním gelovek a pod. pod sedlo se nahrazuje buď nepadnoucí sedlo a to si myslím, že ještě častěji, nedostatky v jezdeckém umění jezdce a někdy i "cvičitele".
Jitka Kutmanová
Vloženo 1.4.2011 - 11:53
Reakce na 1400068: dodatek ..., jelikož koně bolí hřbet
Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)
Vloženo 1.4.2011 - 12:08
Jasně, rozumím. Teda drobet :-). A nějaké rozložení váhy, třeba v tom nehraje roli? A když bude mít třeba pokročilý začátečník sedlo jenom na dečce, bude to nějaký problém?