Reklama v inzerci... vypněte to!

mismon

Vloženo 19.11.2011 - 19:40
Tedy, něco tak nesnesitelného jsem tu ještě asi nezažila. Trvale hrající reklama na Hudysport či co to je v inzerci mě nadobro přesvědčila o tom, že listování inzercí je ztráta času... tohle byl cíl?;)

Monika Brucknerová

Vloženo 20.11.2011 - 11:15
S tou nesnesitelností souhlasím;-) Naštěstí se dají vypnout zvuky v PC, okamžitě jsem po tom sáhla, déle bych to asi nepřežila :-(

Zany Kucerova

Vloženo 20.11.2011 - 13:33
Na tohle doporučuji nainstalovat do prohlížeče rozšíření Ad block a nebo Flash block, veškerá nežádoucí reklama bude zablokovaná dokud na ni nekliknete a nebo neodtrhnete zaškrtávátko... Nevím jak v IE, ale do Chromu, Firefoxu a Opery lze tato rozšíření dodat.

mismon

Vloženo 20.11.2011 - 15:00
Já to taky umím vyřešit, ale nevím, proč bych tohleto měla řešit já;) Hrající reklamy obvykle jdou vypnout, nebo se spustí jen když na ně člověk najede, tohleto je opravdu šílenost... kdyby to zahrálo jednou, ale pořád dokola, na každé stránce... no je to hodně špatný;)

Cheyenne H.

Vloženo 20.11.2011 - 15:06
Reakce na 1423465: souhlasím! ...

Helena Görnerová

Vloženo 21.11.2011 - 8:34
Ve Firefoxu 8 mi nic nehraje, takže jsem netušila. Každopádně je reklama jediným zdrojem příjmu tohoto webu a bohužel vzhledem k situaci v oboru tvoří právě tato nekoňská nejvýznamější část honorářů autorů. Že ji lze blokovat asi už všichni vědí, už mnohokrát jsem tady podobné návody nechávala být s ohledem na svobodu vašeho vyjádření. Nicméně nepovažuji vůbec za korektní vůči Equichannelu se k reklamě na něm takto chovat. Zvuk jsme schopni pořešit a děkuju za upozornění. Ale vypínat nebo blokovat reklamu povede jedině k zavření webu. No flame, prosím. Pouze konstatuji fakta (a kdo mě zná, už ví, že je neplácám do větru). Díky za pochopení.

Zany Kucerova

Vloženo 21.11.2011 - 20:17
HelenaG: Ve Firefoxu 8 mi nic nehraje, takže jsem netušila. Každopádně je reklama jediným zdrojem příjmu tohoto webu a bohužel vzhledem k situaci v oboru tvoří právě tato nekoňská nejvýznamější část honorářů autorů. Že ji lze blokovat asi už všichni vědí, už mnohokrát jsem tady podobné návody nechávala být s ohledem na svobodu vašeho vyjádření. Nicméně nepovažuji vůbec za korektní vůči Equichannelu se k reklamě na něm takto chovat. Zvuk jsme schopni pořešit a děkuju za upozornění. Ale vypínat nebo blokovat reklamu povede jedině k zavření webu. No flame, prosím. Pouze konstatuji fakta (a kdo mě zná, už ví, že je neplácám do větru). Díky za pochopení.
Tak to já se omlouvám za svůj příspěvek výš, samozřejmě to není navádění k tomu, aby si všichni vypnuli veškerou reklamu, i když mám reklamu bloknutou, tak přesto na ní kliknu a mrknu, co se tam skrývá a naopak, nekliknu na ni, když to mám povolené. Jen ta hrací reklama musí být dost nepříjemná při prohlížení inzerce, jinak bych to sem ani nepsala.

Helena Smutná

Vloženo 22.11.2011 - 0:35
Reakce na 1423626: No... ta inzerce je nepříjemná jaksi celá, přes sliby, že se to polepší... tak bych se tak netrápila, že páchám nemístnou kritiku ;-) I když přihlédnu k tomu, že může být záměrem, aby se ostatní koukli na to, co jednoho vytočilo, mě opravdu mrzí, že zdejší inzerce - obzvlášť, je-li jediným příjmem a tedy podmínkou životaschopnosti tohoto webu - je tak divně pojatá, že se v tom nedá pořádně hledat. Že je to tak... tak kruciš nešikovná, až to bolí. A takovou dobu! Jestli je to priorita, což se dá pochopit... mělo by to,myslím, vypadat jinak, no. HeloG, promiň...

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 22.11.2011 - 6:49
Reakce na 1423401: Jo, to byl cíl, protože v inzerci se stejně nic nedá najít :-)). Za ty roky se mi nepodařilo na první pokus rozšifrovat na co mám kliknout když chci něco koupit, jestli na "nabízím" nebo na "sháním" :-)). Dá se to vykládat opačně podle toho jestli jsem zadavatel inzerátu nebo čumil :-). Jinak reklama musí být. I když bych to neviděl tak černě, protože se už druhý rok přesunuje spousta kampaní z printu do online, stačí po tom jenom hrábnou ;-).

x y

Vloženo 22.11.2011 - 10:03
ppindian: Reakce na 1423401: Za ty roky se mi nepodařilo na první pokus rozšifrovat na co mám kliknout když chci něco koupit, jestli na "nabízím" nebo na "sháním" :-)) .
Indiáne, nelam si hlavinku, oni to většinou nevědí ani sami inzerenti, jak jsem si všimla :D a sází to kam je napadne, takže ve finále je úplně jedno, co pustíš :D :D Má to jednu výhodu, běžného čumila to dost dobře odradí od procházení "z nudy"... ;) Pokud to byl účel, odradit potenciální kupující, tak se daří perfektně. :D OT, pardon, nebudu kopat do mrtvoly. Nicméně tu reklamu jsem jednou spustila, ze zvědavosti :)) Samozřejmě mi zvuk taky nejde vypnout. A z pohledu běžného laického uživatele, který nemá čas ani chuť si kvůli jedné blbé reklamě na jednom webu instalovat doplňky a přenastavovat prohlížeč, je pro mě závěr jasný: bojkot inzerce. To HelenaG - sorry, ale bez ohledu na "váš pohled na věc" je to tak, že pokud web otravuje uživatele, uživatel tam nepoleze. Equichannel je v tomhle snad nejhorší web, jaký si umím představit, neustálá nefuknčnost v prohlížečích a nevypínatelné reklamy už mi lezou na nervy neskutečně a přesně jak říká mismon - nevím proč to mám řešit já. Korektnost k Equichannelu? Ale kde je korektnost k jeho čtenářům? Pustit na web nevypnutelnou reklamu se prostě nedělá, a pokud tam neustále haprují prohlížeče, pak někde soudruzi dělají chybu! Ale i o tom jsou profesionální weby, že tohle si umějí a) ohlídat, b) spravit, c) nedělat. Chtít od čtenářů, aby vše tolerovali nebo sami přenastavovali, a ještě drželi hubu s ohledem na to, že "náš web potřebuje prachy", to přece nemůžete myslet vážně.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 19.12.2011 - 14:54
[quote=SilentBob][ To HelenaG - sorry, ale bez ohledu na "váš pohled na věc" je to tak, že pokud web otravuje uživatele, uživatel tam nepoleze. Equichannel je v tomhle snad nejhorší web, jaký si umím představit, neustálá nefuknčnost v prohlížečích a nevypínatelné reklamy už mi lezou na nervy neskutečně a přesně jak říká mismon - nevím proč to mám řešit já. Korektnost k Equichannelu? Ale kde je korektnost k jeho čtenářům? Pustit na web nevypnutelnou reklamu se prostě nedělá, a pokud tam neustále haprují prohlížeče, pak někde soudruzi dělají chybu! Ale i o tom jsou profesionální weby, že tohle si umějí a) ohlídat, b) spravit, c) nedělat. Chtít od čtenářů, aby vše tolerovali nebo sami přenastavovali, a ještě drželi hubu s ohledem na to, že "náš web potřebuje prachy", to přece nemůžete myslet vážně. [/quote] Prostě se s tím smiř. Eqch vystupuje jednou jako komunitní web, jednou jako komerční projekt, podle to co je potřeba. Komunitní když se ser...., komerční když se jedná o otravnou reklamu. To že někde chodí a někde nikoliv se tradičně omlouvá tím, že ten prohlížeč na kterém to chodí má sice jenom 16% trhu, ale trvale posiluje. Za posledních asi pět let naposiloval na celých 17% :-D. Prostě to tak je a je to vizitka majitele. Nic víc se k tomu konstatovat nedá, a ani to nemá cenu, protože majitel žije dlouhodobě v přesvědčení, že rozumí naprosto všemu a v SV jsou naprostý troubové :-D