Nový článek "Internetové prezentace pro každého"

Natálie Mašková

Vloženo 10.11.2010 - 8:37
Dobrý den, není mi moc jasné, jak tento článek souvisí s koňmi, spíš by to měla být reklama otvíraná v samostatném okně, ne článek zařazený mezi těma koňáckýma. Ale o to mi nejde. Spíš bych chtěla doplnit, že v dnešní době je spousta možností, jak si udělat internetové stránky zcela zdarma. Jsou weby (a je jich více), které to umožňují jenom s podmínkou, že v záhlaví vašich stránek strpíte malý reklamní banner. Stránky mohou být rozsáhlé, členěné, můžete tam nahrávat fotky, dělat diskuze. Vše buď zcela zdarma nebo u těch složitějších, kde je třeba internetový obchod, za nějaký směšný poplatek 50 nebo 100 Kč, myslím, že to je dokonce ročně. Nevím přesně, já mám rozsáhlé stránky plné fotek, členěné na sekce atd. v té verzi zcela zdarma. Vlastní tvorba stránek vás navíc nebude stát ani korunu, na těch webech jsou podrobné návody na to, jak ty stránky vytvořit. Vyloženě po lopatě, že to zvládne každý sám. Webů, co to nabízejí, je více, např. www.websnadno.cz nebo mnoho jiných, stačí zapátrat na internetu.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 10.11.2010 - 11:55
Reakce na 1379691: Zoufalá doba si žádá zoufalé činy :-)). Třeba to je nějaká forma barteru ;-)

Eliška Horáčková

Vloženo 10.11.2010 - 13:59
ppindian: Reakce na 1379691: Zoufalá doba si žádá zoufalé činy :-))
Náhodou to zabralo, jelikož na titulku skoro nechodím, teď jsem se tam šla kouknout a ještě článek rozklikla, o čem jako je. A ještě jsem se vrátila na diskuzi a ještě sem dokonce i píšu. To už je spousta minut na EQCH, spousta prohlídnutých stránek, prostě paráda.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 10.11.2010 - 14:45
Reakce na 1379744: No jasně. Další PR text bude o tom, jak jsou skvělé hrnce Zepter, především ty větších průměru, proto že je ekonomické v dnešní pohnuté době vařit ve velkém. A aby to nebylo úplně koňoout, bude odstavec jak mají bezvadně drážkované dno takže se dají použít i jako napaječka ve výběhu, a že díky materiálu se bude voda kazit nikdy :-) Věděl jsem že HG mým skvělým nápadem nepohrdne a okamžitě se do něj pustí. To je přesně ono co jsem navrhoval :-))))

Helena Görnerová

Vloženo 10.11.2010 - 16:11
Reakce na 1379691: Jde o normální PR článek, řádně a klasicky označený hned na titulce, kdo nechce, mine. Zcela jistě nebude na koňském serveru jen reklama z oboru. To už je k vidění opravdu málokde. (Baví mě třeba opakovaná reklama Microsoftu na Rootovi - hlavně že jim financuje provoz a mohou být, o to mě jako jejich čtenáři jde.) Hrnce Zepter určitě nebudou - bohužel :o) Doma v nich vařím a jsou fakt dobré :o))

Eliška Horáčková

Vloženo 10.11.2010 - 20:49
HelenaG: Reakce na 1379691: Jde o normální PR článek, řádně a klasicky označený hned na titulce, kdo nechce, mine. Zcela jistě nebude na koňském serveru jen reklama z oboru. To už je k vidění opravdu málokde.
Nevím, jestli tu někdo stojí o nějaký názor, ale malinko se vyjádřím. Psát na koňský server články o něčem s koňmi nesouvisejícím, mi přijde jako hodně velký úlet. Nějaké označení PR to fakt nezachrání. A existují servery, kde jsou reklamy jen z oboru, je to hezké, příjemné a užitečné.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 10.11.2010 - 21:11
Je pravda že píár články se běžně používají i v mnohem prestižnějších a profesionálnějších periodikách. Dokonce jsou vidět články, které s primárním zaměřením vůbec nesouvisí. Takové PR texty se ale aspoň snaží nějak splynout s primárním zaměření periodiky. Nejběžnějším způsobem je nabídnout čtenářům onoho periodika nějaké zvýhodnění, určené pouze pro ně. Čtoucí veřejnost pak může, zpravidla podvědomě, nabýt dojmu, že pisatel PR textu je nějakým způsobem s tématem spřízněn. Tento případ je ale naprosto mimo. Není vůbec ani náznakem jasné proč to je zrovna na koňowebu, ale navíc je, podle mého názoru, text napsaný velmi naivně ;-). Bývá naprosto běžné, že vydavatel periodika text koriguje tak, aby do ostatního textu jakžtakž zapadl, a nebyl jako pěst na oko :-).

Ondřej Tučný

Vloženo 10.11.2010 - 21:54
ppindian: Bývá naprosto běžné, že vydavatel periodika text koriguje tak, aby do ostatního textu jakžtakž zapadl, a nebyl jako pěst na oko :-).
Přitom by stačilo tak málo! Třeba větu „Reklamu si na internetu zajistíte především prostřednictvím PPC kampaní a bannerové reklamy, ale i dalšími způsoby.“ na konci článku upravit tak, aby končila „…a bannerové reklamy na Equichannelu.“ Ne? :-) Totiž, pardon, tady se správně říká ":o)" (překlad: usmívající se člověk s velkým nosem). (Ještě radši Ctrl-C textu na clipboard… co kdyby dnes nefungovalo odpovídání… ten software je fakt Pecka!)

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 11.11.2010 - 10:10
;-) tak tak, ale zdejší filosofie poslední dobou je, že kramle ve voku je účinnější :-) a víš co je tohle? :o) ........................ půlka tohodle :oo)

Helena Görnerová

Vloženo 11.11.2010 - 10:23
Reakce na 1379770: Vaše zajímavá debata mě donutila se podívat zpět na všechny naše PR články - díky za to. Na EQCH od roku 2005 vyšlo 66 PR článků. Z toho 3 jsou, bráno vašimi měřítky, "nekoňské": - Internetové prezentace pro každého (společnost má za sebou mj. web MVDr. Švehlové, hodlá do této oblasti postupně vejít více, je nastavena i bannerová kampaň, na textu článku inzerent trval) - Netradiční prosba na jezdecké příznivce... (to když se jedné z čtenářek ztratil pes, zadalo Jezdectví) - Informace nad zlato (ten psala v r. 2005 paní Barešová pro Coloro studio, to vydává koňské kalendáře a zároveň financuje jezdecký klub; také je o tom, jak je důležité býti na internetu) Obzvláště ten od paní Barešové se mi líbí, v mnohém je poplatný i roku 2010. Určitě ani já nemám v plánu poměr 63:3 zvyšovat v neprospěch nekoňských článků. V nejbližší době se můžete těšit na další koňské.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 11.11.2010 - 10:51
Reakce na 1379831: Ježíš je přece jedno jestli jsou měřítka toho nebo onoho :-). Že inzerent Švehla dělal web pro autora Švehlovou mi jaksi došlo, zvlášť když jsou články nad sebou :-)). Můj názor je, že speciálně tenhle článek pro mne jako člověka co vylez ze stáje s vidlema v ruce je na prd, protože mu nerozumím. Nehledě na přeplácanost boldama. Že inzerent hodlá expandovat s tvorbou webů mezi koňaře z toho není jasné ani náááhodouuu. To jsem ostatně psal už v nahoře. Že inzerent na textu trval se dá pochopit, ale redaktor by ho měl dotlačit nějakému účinnému formátu. Já osobně, bych si k firmě, která netuší k čemu je textech určený BOLD, tvorbu webu nezadal ;-). Jinak PR jo, je to běžný nástroj pro příjem peněz, ale když to vypadá jako blbě udělaná reklama, tak to je špatně, přímo trapně. Většinou (v drtivé většině) i PR články píší redaktoři daného periodika, nebo je minimálně korigují, aby to nedopadlo takhle. U dobře napsaného PR textu čitatel nemá dojem že jde o inzerát, ale o běžný text zapadající do daného periodika, případně do aktuálních témat, navíc třeba s upozorněním na nějakou výhodnou záležitost. Tohle nezapadá nikam, to trčí jak kramle z voka :-), tedy pardón :o)

Helena Görnerová

Vloženo 11.11.2010 - 10:56
ppindian: Reakce na 1379831: Můj názor je, že speciálně tenhle článek pro mne jako člověka co vylez ze stáje s vidlema v ruce je na prd, protože mu nerozumím. Nehledě na přeplácanost boldama. Že inzerent hodlá expandovat s tvorbou webů mezi koňaře z toho není jasné ani náááhodouuu. To jsem ostatně psal už v nahoře.
Však v pořádku, na to máš nárok. To neřeším. A určitě není nic proti ničemu, když se pod článkem v kritickém duchu i vyjádříš. Proto jsem diskuze pod PR články nikdy nezakázala a zakazovat nebudu.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 11.11.2010 - 11:44
Ááááá, už se pomalinku učíš :-))) a víš co je tohle :o) ................................. čtvrtka tohodle :oooo)

Lucie Hladová

Vloženo 11.11.2010 - 14:24
Já si myslím, že tenhle PR zas tak mimo nebyl. Pořád jsme na internetu. Navíc, ještě v době, kdy já s netem tolik nekamarádila se můj rodný JK trápil s prezentací na webu. Nikdo nevěděl, jaké jsou možnosti, jak by to šlo... A že je v současně době i pro obyčejný malý JK prezentace důležitá. Do teď neumí mnoho koňských subjektů na sebe upozornit a třeba vhodně nalákat na závody a další akce. Tohle je jedna z možností jak problém vyřešit. Mnohým to mohlo pomoc. A jestli si udělají free blog JK nebo pořádnou pěknou prezentaci je rozdíl, ale to už si musí každý rozhodnout sám. .. Někdo třeba tráví víc času u koní v terénu než na netu --> nemá tak velký přehled co všechno jde a hlavně jak. Do teď si toho "nedostatku" všímám. Často lidi nerozlišují anotaci atd. Trápí mě to nonstop v adresáři, téměř každý subjekt upravuju, aby se text zobrazil celý a aby se např. neopakoval... i to tedy beru jako zřetelný důkaz. Každý pc + net neovládá na takové úrovni, která je k prezentaci třeba - tyhle firmy nám mohou pomoc. Jestli textu v článku někdo nerozumí je tu přeci možnost diskuze pod článkem nebo další kontakty.. Navíc jak říká Hel, článek přečíst můžem a nemusíme. A to mi přijde fér :o) - Osobně mi reklama ve formě PR přijde příjemná. Rozhodně víc než reklama na celé titulní stránce, která se musí taky načíst... PS: ale uživatelské úrovni se nijak nevysmívám, plně to chápu! Co bychom chtěli jiného, když i v této době na ZŠ vyučují Word, Excel ad... a na střední ve 4. ročníku (!) práci s prohlížečem – oblíbené položky, historie aj. :o))

J. N.

Vloženo 11.11.2010 - 14:32
Tenhle konkrétní článek, reklamy na webu ani samotný EQCH mě nijak nepálí, ale přesto mám vážně míněný dotaz: jaký je prosím objektivní rozdíl mezi tímto konkrétním "PR článkem" a rozsáhlou nepovedenou reklamou? Vážně nevážně - dostal autor článku od EQCH autorskou odměnu? :) PS - když napíšu článek "koník se fotí na sluníčku - s hlavou nahoře - Evžen Bublina zajistí perfektní nafocení Vašeho koně, nezávazně mne kontaktujte" - taky bude na titulce? Já jen že takovou reklamu bych brala všema deseti!!! :)))

J. N.

Vloženo 11.11.2010 - 14:39
ad hladovka - máš naprostou pravdu... Jenže já bych tak nějak líp překousla tuto pomoc široké koňácké veřejnosti ve chvíli, kdy by pod ní nebyla podepsána konkrétní firma s konkrétními kontakty. Pak bych to opravdu brala jako potřebnou a vhodnou pomoc a návod. Ale s touto formou prostě nesouhlasím a čistě za mé svědomí - nepřijde mi fér vůči všem čtenářům ani platícím inzerentům maskovat to nálepkou "článek".

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 11.11.2010 - 15:13
Deaky, na obranu Eqch je nutno říci, že PR články jsou naprosto normální součástí periodických tiskovin, ale i vysoce odborných neperiodických vydání. Pokud jich bylo na Eqch za 5 let uveřejněno opravdu 66, tak to není nijak extrémně vysoké číslo. ALE - PR text nesmí být jako pěst na oko. To tento článek nepochybně je. Na tento článek se totiž nedá nijak navázat. Je hloupý, graficky nepříjemný a informační hodnota je nulová. Kdyby autor zapřemýšlel a poptal po okolí, když jak píše Helena, se hodlá v této části trhu více etablovat, napsal by to jinak. Například kdyby vytvořil něco jak píše Hladovka v prvním odstavci, mělo by to hlavu a patu. K tomu by bylo možné doplnit základní informace technického charakteru. A to by úplně stačilo. A hlavně by to byl základ pro větší sérii článků, který by zájemce v důsledku k inzerentovi přivedl zákazníka s připravenými podklady. Zákazník by měl nejenom pocit že pro vlastní prezentaci něco udělal (skutečně by udělal), a inzerent by měl připraveného zákazníka s nějakými podklady. Heleno, toto jsem myslel tou redakční korekturou, v tomhle případě je inzerent jednoznačně naprosto mimo mísu a potřebuje vedení. A bylo ve prospěch jeho i čtenářů ;-). Jo, a docela by mě mne zajímalo, co budeš dělat když k tobě nakráčím se seriálem PR článků na téma Jezdecké kluby a internet :-)). Žofre všímáš si, jak už zase dávám v plen vlastní how-nou, místo abych kolegovi Švehlovi dělal konkurenci :-))

Helena Görnerová

Vloženo 11.11.2010 - 16:20
deaky: Vážně nevážně - dostal autor článku od EQCH autorskou odměnu?
Jde o placený PR článek a jako takový je označen. On pokud vím pan Švehla nepodniká ve firmě sám a normálně si inzerci objednal. Text chtěl napsat po svém a sám, tečka, tu není co řešit, s něčím nehnete (bych dala smajla, ale už se bojím). PPI - ano, já tě chápu. A nebudu zde vůbec veřejně rozvádět, jak s někým lze na textu pracovat a s někým nelze, to se přeci nedělá. Je to nakonec věc inzerenta, když pomoc odmítne a rozhodne se prosadit po svém, no... Nevím, proč bych s tebou měla pracovat nějak jinak, než s kýmkoliv jiným, když ke mě "nakráčíš" se seriálem PR článků. Přijmu je jako od každého jiného. Ta čísla, prosím, zase nezpochybňuj, ta si tu můžeš v případě vážného zájmu spočítat sám. Děkuji.

Lucie Hladová

Vloženo 11.11.2010 - 16:52
ppindian: Deaky, na obranu Eqch je nutno říci, že PR články jsou naprosto normální součástí periodických tiskovin, ale i vysoce odborných neperiodických vydání. Pokud jich bylo na Eqch za 5 let uveřejněno opravdu 66, tak to není nijak extrémně vysoké číslo. ALE - PR text nesmí být jako pěst na oko. To tento článek nepochybně je. Na tento článek se totiž nedá nijak navázat. Je hloupý, graficky nepříjemný a informační hodnota je nulová.
Ano PR je hodně používaný, to souhlasím. Jen nechápu, proč na ochranu EQ... Je to všude a mnohem větší množství. Navíc aby se článku zajistila čtenost, musí být určitý čas na titulce - hodit ho do archivu to asi nebude pro inzerenta to pravé ořechové. Nebo tu někdo vyhledává články listováním? :o)) Tak asi tak.. Je to fakt všude, PR - (z aj Public relations) do češtiny rádo překládáno jako "placená reklama" má zkrátka svá pravidla. Objevuje se i v tištěných mediích. Autor je inzerent. Tzn. autor nedostává honorář, ale naopak platí za uveřejnění. PR je v poslední době hodně oblíbený. Hlavním důvodem je, že čtenáře, tedy možného zákazníka může inzerent oslovit "víc". Tu informaci mu může podat kompletní a naservírovanou jak potřebuje - jsou na to různé nejen psychologické návody. Že je tenhle článek jak pěst na oko - to nemůžu souhlasit, krom toho, že jsem PR jako pěst na oko fakt viděla! :o)) PR má svá pravidla, ale nikde jsem nečetla že nesmí být jak pěst na oko - otázkou by pak bylo, co vlastně je „pěst na oko“...asi dle každého vkusu, ne?...ale budiž, asi chápu tvou myšlenku... V každém případě stejně jako jsou firmy, které připravují bannery, jsou firmy, které chystají kvalitní PR texty šité na míru. Jakou si inzerent zvolí cestu to je čistě na něm.
ppindian: Kdyby autor zapřemýšlel a poptal po okolí
- tady se vracíme opět k tomu provedení. Pokud si inzerent uvědomí, že to budou číst koňáci a napsal to stylem "prezentujte svou stáj" jistě by to bylo pro nás příjemnější čtení --> čtenost jde nahoru tzn. více možných zákazníků...a to opět zabíháme do té psychologie, s kterou je provedení PR neodmyslitelně spjaté. To je stejně jako s úžasným Zeptrem - napaječka je drsnej nápad! :o)) Ve výsledku se nám to ale bude lépe číst, když jsme takto rozmazlení ;o)) Ale co si budem povídat,..vše je o penězích a pokud by byla práce zadaná profíkovi z reklamky (grafik/editor) opět by to stálo víc... To si každý zvažuje sám, jistě sami dobře znáte.. viz prodej koně - lidi si cvaknou koníčka sami, místo toho aby si zaplatili za pořádné fotky profíkovi (neni to jen u koní, tímhle jde fotografické řemeslo bohužel ke dnu..) V každém případě vnímejme tu skvělou MOŽNOST článek ani neotevřít! Když si koupíte noviny, tak si koupíte i ten PR(!) a přip. vystřihnout si ho musíte taky sami! ;o)) Navrhovaný seriál by byla jistě zajímavá reklama a přínosná pravděpodobně pro obě strany. Pro kterou víc, to už se opět odvíjí od způsobu zpracování. Ad vlastní how-nou - to už je přece čiště na tobě, co jsi ochoten do reklamy vložit. Zda médium v tomto případě EQCH vyhoví při publikaci to už nejspíš záleží na nějaké smlouvě - dohodě s prvním inzerentem. Může tu být "ochranná lhůta" aby konkurence neinzerovala... ale taky ta ochrana být nemusí... V této době je to vše o penězích, co si budem povídat...jak přesně EQCH to je dotaz na Hel, do toho nevidím.

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 11.11.2010 - 21:12
HG: no tak inzerent vidí jaký je ohlas na jeho PR článek :-) Tak jdu zase točit šponu, abych měl na ty články :-)

žofré

Vloženo 11.11.2010 - 21:33
Reakce na 1379887:Pípí v týpí-ááááááááá,Plha se hlásí!:-) Ta emerická zkratka je sychr topše,nechceš přítele na telefonu,tři jedničky padesát nebo tak něco,jestli tam nepatří fau?:-)

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 11.11.2010 - 23:06
Reakce na 1379912: Nechci týpopípo, beru jedině přítelkyni, případně frau :-)

Helena Smutná

Vloženo 11.11.2010 - 23:41
Reakce na 1379887: Krucinálfagot. OT, asi... celý roky se snažím najít někoho, kdo by nám spáchal netovou prezentaci - přiměřenou a za přiměřenou cenu, v přiměřené lhůtě - inu, účetní firma nepotřebuje řvát do krajiny, jen potřebuje být k nalezení. Hledám, pátrám. Zatím jsem otravovala kamarádku, která umí (leč živí se jinak). Chtěla bych, aby ty naše webky vypadaly nevlezle, příjemně, byly v nich informace, které jsou nutné a bylo znát, že jsou dělané, inu, profesionálně... A byly k nalezení, že. Víc fakt nic. Nerozumím hantýrce pachatelů webů. Navíc netuším, proč bych měla. Je tu poptávka tolik převyšující nabídku? Nebo čím to je, že nemůžu najít nikoho, kdo by mi nekecal, že udělá do měsíce to a to za tolik a tolik, pak si v první řadě zkusil navlíct na sebe mou doménu (jo, i tohle mám za sebou, fuj) a tím poněkud zněkolikanásobit její cenu pro mne... lhůty se protáhly na půlrok a furt nic a cena leze kamsi k Jupiteru, co je teď tak pěkně vidět i s měsícema...? No, doménu jsem změnila společně s právní subjektivitou, o tvorbě webek čtu co mi hlava pobere (což není mnoho), ale nechápu: proč je tak nesmírně těžké najít někoho, kdo stránky vytvoří, občas (cca 2-3x za rok) zaktualizuje a hotovo? Je mi líto, že musím napsat, že zdejší PR článek je z těch, které mne odrazují jako možného zákazníka. Jsem totální lajka, ale chci rozumět psanému, a taky nechci u četby obchodní nabídky muset používat jakýkoliv slovník. Svým klientům se to taky snažím takhle nedělat. Buď budu dělat svou práci, nebo se učit jinou. Zatím to vypadá na vydatné těkání - hle, český všeuměl :-) Pokud je takový převis poptávky, tak nechápu, že trvá tak dlouho, když je to očividně hotový zlatý důl. Nebo je to jinak a mně to uniká. Docela mi to připomíná snahu pojistit si firmu.Pojišťovny jaksi taky nejsou ochotny přijmout, že potřebujeme krytí typu "když shoří počítače, je nutno téměř ihned je nahradit, natáhnout zálohy a pokračovat v práci", neboť úřady absolutně nezajímá, že něco někde kleklo. No, asi jsem marťan nebo co... průšvih, hledat ve věcech logiku. Ber to jako povzdech, hluboké zoufalství... Ale i tohle je druh interakce, řekla bych.

Hana Kaufmanová

Vloženo 12.11.2010 - 8:18
Já vím, že webovky dělané profíky se asi poznají na první pohled, ale ruku na srdce, kdo z koňomilců potřebuje opravdu špičkové stránky? Většinou jde o prezentace různých stájí, "koní na zahradě" a rančů, jejichž úkolem je jen "dát o sobě vědět". Na to přeci nepotřebují super extra stránky. Budu - li to brát podle sebe. Chci dát o sobě vědět tak daleko do světa jak jen to půjde. Jsem absolutní laik co se týče psaní nějakých skriptů nebo jak se tomu nadává, ale chtěla bych být ve tvorbě stránek soběstačná a nezávislá na komkoliv. Prostě pokud tam chci udělat aktuální rychlou změnu, chci ji provést sama a hned, nechci kvůli tomu někoho kontaktovat a psát mu, co bych tam chtěla pak čekat až si na mě udělá čas až obslouží i ostatní zákazníky. Umím psát text a vkládat obrázky do textu a to je celé. Právě pro nás jsou určeny websnadno, webzdarma a já nevím které služby ještě, ale bude jich víc. Takže jsem si jednu z nich vybrala, po čtvrthodinovém (!) pročtení postupu jsem to i pochopila a od té doby si stránky dělám sama. Upozorňuji, že jsem absolutní laik a učení čehokoliv nového na PC mě nebaví a nechci tomu věnovat čas. Jen jsem tedy na mých stránkách nechtěla cizí reklamy, protože samotné se mi nelíbí, když si prohlížím něčí stránky a tam na mě blikají reklamy. Takže jsem si nevybrala verzi zdarma, ale placenou. Výsledný produkt mé amatérské práce: http://wolfdog.wbs.cz/Novinky.html

langusta

Vloženo 12.11.2010 - 8:31
"Je pravda že píár články se běžně používají i v mnohem prestižnějších a profesionálnějších periodikách. Dokonce jsou vidět články, které s primárním zaměřením vůbec nesouvisí. Takové PR texty se ale aspoň snaží nějak splynout s primárním zaměření periodiky." Já už proto nekupuju časopisy, nemám zapotřebí si za své peňauze nechat vymývat mozek. Osobně reklamu beru, ale tam, kde vím, že o reklamu jde. Nemám ráda zakuklené věci, které např. ze čtenáře dělají individum neschopné nakrmit si správně vlastního koně. Které ve výsledku vedou lidi od vlastního přemýšlení k vyznávání pochybných autorit a polopravd. OT: Veškeré podobnosti s čímkoliv, jsou pouze náhodné :)

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 12.11.2010 - 9:49
Reakce na 1379920: Ano, i to je interakce. A do puntíku potvrzuje můj názor. Ale nefňukej, hoď mi do mailu jaké texty, jaké barvy preferuješ, velikost a barevné složení loga. Zbytek je na mě, ceny přiměřené, náhled téměř obratem, vysledek brzo .... kdo by se s tím taky crcal dlouho žejo :-))

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 12.11.2010 - 9:52
Reakce na 1379923: Hele celkem dobrý, akorát by bylo dobré si pohrát s barvami, občas je potřeba napnout oko aby byl text k přečtení ;-)

Péťa Neřeknu i kdyby mi guláškem podstrojovali :-)

Vloženo 12.11.2010 - 9:58
Reakce na 1379924: Vždyť jsem to psal, stupidní PR texty nezapadající do kontextu periodika jsou odpuzijící. Proto je potřeba se obsahu pečlivě věnovat. V nejmenovaném periodiku, odborném, se opakovaně řeší finanční ústavy, vztah CZK-EUR-USD-zajištění zlatem. A byl tam PR článek jedné adokátní kanceláře. A napsaný tak špičkově, že to bylo normální rozbor aktuální situace, a pouze podvědomě si člověk uvědomil, ža ta advokátní kancelář do problému dost vidí. A hlavně ten text opravdu reagoval na aktuální situaci kolem EU bankovní daně. Byl naprosto k věci, informace v něm byly nové a potřebné. Takový klidně může být a tak má vypadat.

J. N.

Vloženo 12.11.2010 - 10:25
"Je to fakt všude, PR - (z aj Public relations) do češtiny rádo překládáno jako "placená reklama" - teda Hladovko, tak se ti povedlo mi po ránu vytočit adrenalin do neuvěřitelných hodnot :o) Mohla bych vypisovat půl hodiny, ale řeknu jediné... člověk, který si plete PR a reklamu a není schopen je adekvátně odlišit, vhodně obsahově upravit a zaměřit na odpovídající skupinu potenciálních zákazníků... O něčem to svědčí, u člověka nabízejícího propagaci je to dle mého vada dosti podstatná a já osobně, ač tyto služby právě teď potřebuji a hledám, budu rozhodně hledat jinde. Žel bohu, napsat si na web "vytvoříme vám internetové stránky" je snadné, ale když se člověk podívá na kvalitu webů, kde tyhle hlášky jsou (písmo nalepené doleva a rotující vykřičníky a tak podobně), nebo na reference, dost často mu spadne čelist nad drzostí těchto "profesionálů", že vůbec něco nabízejí a chtějí za to ještě zaplatit :)) BTW, podívala jsem se na reference pana Švehly a musím uznat, že nadpis toho článku "prezentace pro každého" je koneckonců velmi trefný. V konkurenci dnešních schopných grafiků jsou moderní webové stránky už někde úplně jinde než jím vytvořené prezentace... nic ve zlém. Pro spoustu lidí je to naprosto dostačující a vhodné řešení, pro spoustu lidí nikoliv. Je pravdou, že pro širokou koňáckou obec nabízí asi zajímavý produkt - jednoduché webovky pro JO, proč ne... Zapomněl na jednu věc. 95% potenciálních zákazníků touto formou propagace naštve a odradí dřív, než jim dojde ten fakt, že jim nabízí dobré řešení. No nic. PS - "Osobně reklamu beru, ale tam, kde vím, že o reklamu jde. Nemám ráda zakuklené věci" - langusto, tak pod tohle se podepíšu taky.

Helena Smutná

Vloženo 12.11.2010 - 14:00
Reakce na 1379932: Prima. Kam?
1 2